1.127 visninger
|
Oprettet:
Død motor, hvad nu? {{forumTopicSubject}}
Hej mcg.
Min motor på min 2 cyl gsx 400e døde i sommers "knækket krumtap" Hvad gør jeg nu? Kan man overhoved finde en anden motor?
Morten S
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Der fandt jeg en til min GSX400f til 1.000,-
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 238 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.154
KIM.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 19 MC-er: 13 Emner: 17 Svar: 218
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
har vist en liggende der ikke er brækket........................endnu
har iøvrigt for ikke så mange dage siden set en motor åbnet og først der fandt man ud af krumtappen var knækket midtover !!!!
Død motor, hvad nu?