{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.434 visninger | Oprettet:

Martin H
Martin H
Tilmeldt:
16. jun 2021
Emner: 1 Svar: 1

Min Mc hakker. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Håber I kan hjælpe med et godt råd ? smiley

Jeg har en Suzuki GSXR-750 ´08 (ca. 20.000km)

Jeg har max kørt 100 km på den de sidste 3 år. Den står fast udenfor under carport. I år jeg fået tiden til, at kunne køre igen. Og har lige været ude på året første tur. Men den hakker voldsomt i lave omdrejninger, og går i stå en del gange, hvis jeg ikke giver den gas. tømte 80% af tanken for gammelt benz, og har lige påfyldt nyt, inden jeg kørte.

Som sagt den har stået udenfor med overdækning på under tag, men i alle slags temp.

Hvad kan problemet være ?

På forhånd 1000 tak og god aften smiley

Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Mc hakker.
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   16. jun 2021 Vand i tanken.

    Døde tændrør.

    Død eller halvdød dyse.

    Ir i stik.

    1000 andre muligheder.


  • #2   17. jun 2021 Måske en defekt membran i din FPR (Fuel Pressure Regulator/benzintryksregulator).
    Det er en sliddel, der forgår... smiley


  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    maj 2021

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 6
    #3   17. jun 2021 Hvordan er den når du starter den, når den er kold?

  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    jun 2021

    Emner: 1 Svar: 1
    #4   18. jun 2021 Det er det samme om den er kold eller varm..

  • #5   18. jun 2021 Men den kører sikkert fint over de 4-5000 omdrejninger? smiley

  • #6   19. jun 2021 Mine egne tændrør var skudt og blev skiftet ud her i Marts. Så var det helt væk, tændrørene så ellers ok ud... Det var de bare ikke, og jeg havde de helt samme symptomer som dig.

  • #7   23. jun 2021 Boosterplug.com

  • #8   23. jun 2021 Du skal bare have en boosterplug.

    https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-suzuki-gsx-r-472p.html


  • Holm
    Holm Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Svar: 24
    #9   24. jun 2021 Det lyder som vand i karburatorene.. - hvis det er periodisk.. Hvis du ik har gjort det, så dræn dine karbs.. - og se om det løser problemet..

  • #10   24. jun 2021 @Holm: Så vidt jeg har læst mig frem til, så er den model født med indsprøjtning, så det vil givetvis være spild af tid, at forsøge at dræne de karburatorer du nævner. smiley

  • Tom M
    Tom M Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Svar: 17
    #11   24. jun 2021 Du skal have styr på basiselementerne før du overhovedet begynder at tænke på nye dele eller ekstra udstyr, Få skiftet al benzin, som I tøm tanken helt og erstat med nyt. Tilsæt evt. dyserens. Prøv så igen. Derefter gå alle dine forbindelser og stik igennem, især til tændingssystemet. De har nemlig ikke godt af carport opbevaring, hvor kondens som følge af skiftende temperaturer ikke kan undgås. Når det er sagt, så er nye tændrør en billig og fornuftig udskiftning, hvis de evt. aldrig har været skiftet, eller har stået i 3 år, som resten af cyklen. Bare arbejd dig metodisk frem, så skal de nok lykkes, hvis den gik fint før du stillede den hen.

  • #12   24. jun 2021 Det lader ikke til, at trådstarter har fulgt vores råd særligt meget til dørs..

Kommentér på:
Min Mc hakker.

Annonce