1.043 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Benzin måler viser forkert efter tab af strøm Benzin måler viser forkert efter tab af strøm
Hej med jer.
Jeg har en Suzuki GSX750F, hvor der er påmonteret varme i håndtagene. Jeg fandt en morgen ud af at de ikke slukker selv om jeg stopper maskinen, hvilket medførte at der ikke var strøm på da jeg skulle starte.
Jeg fik den startet med hjælp af et par startkabler og en bil, men oplever nu at benzinmåleren Ikke fungere som den gjorde før.
Den går ret hurtigt ned i nærheden af rødt feldt, og dette på trods af at tanken er fuld.
Kan det have agt noget at maskinen blev startet med startkabler og er der nogen måde hvor jeg evt. kan “nulstille” måleren?
På forhånd tak for hjælpen ??
0 synes godt om
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
Benzinmåleren udlæser bare en modstandsværdi som flyderen sender til den.
aug 2021
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Benzinmåleren udlæser bare en modstandsværdi som flyderen sender til den. “
Ja netop, og det er derfor at det giver mig lidt flere grå hår end jeg havde i forvejen.
Jeg har prøvet at lege med flyderen, og der er en reaktion på tankmåleren, men den går hverken helt i bund eller i top.
Den sank hurtigt før, men nu er den allerede næsten ved det røde område efter ca. 50 km. kørsel...
Kan printpladen bag speedometeret have taget skade, eller er måleren en seperat enhed?
jul 2020
Følger: 4 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 423
Det er så lidt påfaldende at det sker samtidigt med forkert monterede varmehåndtag..... Hvor er der snuppet strøm fra til dem???
aug 2021
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Det er så lidt påfaldende at det sker samtidigt med forkert monterede varmehåndtag..... Hvor er der snuppet strøm fra til dem??? ”
De har sluttet håndtagene direkte til batteriet, så ikke noget at sige til at det var tømt for strøm.
Benzin måler viser forkert efter tab af strøm