{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Bredere bagdæk suzuki gsx 750 f? {{forumTopicSubject}}

Hej MC Galleri, håber at jeg kan få lidt råd/hjælp herinde ..
Jeg har en suzuki GSX 750 F, som jeg godt kunne tænke mig at den fik lidt bredere bagdæk. Nogen der har erfarring med det?

STD Størrelse er 150 / 70 R17
Og vil gerne op og have 180 / 55 R 17.

Håber på i har lidt ideer og råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bredere bagdæk suzuki gsx 750 f?
  • #1   2. apr 2022 Fælgen er for smal. Krænger du det dæk på, bliver det bobbelformet og du ødelægger køreegenskaberne

  • #2   2. apr 2022 Jeg har da jeg havde en fra 1994 sat en 5,5 tomme fælg på fra en r cykel derved fik jeg bredere dæk på, hvis jeg ikke husker forkert var det kun den arm der holder bremse kaliberen som skulle rettes lidt til ellers ville den ramme dækket men meget nemt at klare

  • #3   2. apr 2022 Jeg har en 6 tommer bagfælg til en Kawasaki du kan købe for 500 kr. Hvis du ellers kan få det til at passe på din mc, kan dækket sagtens være der. Kan også tage et 190 bagdæk.

  • #4   2. apr 2022 Styrgeometrien bliver ødelagt

  • #5   2. apr 2022 Der sad 180 dæk på min 750'er da jeg købte den. Sløv styring og "væltede" ind i svingene. Blev nervøs i styring når jeg krydsede de hvide striber.
    Det forsvandt alt sammen da jeg fik 150 dæk på igen. (Blev selv forbavset over hvor stor forskel det gav)
    I øvrigt så 180 dækket ikke bredere ud, mere fjollet faktisk, da den øgede bredde bare blev rundet op på grund af den smalle fælg.
    Så ren lose-lose løsning.


  • #6   3. apr 2022 Lad være. Du får ingen fordele ud af det. Tværtimod.

  • #7   3. apr 2022 Jeg forstår godt, at det ser sejere ud med bredere bagdæk, men køreegenskaberne er det vigtigste (og man ser ikke dækket, når man kører). Så brug pengene på et af de nyeste og bedste dæk i den ønskede kategori (f.ek.s sport touring).

  • #9   12. apr 2022 Kun med bredere fælg kan du få bredere dæk på..
    Det ser ikke bredere ud hvis du smider et bredere dæk på det fælg du har nu desværre..


Kommentér på:
Bredere bagdæk suzuki gsx 750 f?

Annonce