3.077 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvad går karburator"
Rengøre karburator
Så er turen næsten kommet til mine karburatorer. De er som resten af cyklen mærket af års stilstand og misvedligeholdelse. Fik den renset i en vaskemaskine for lede for lige at tage det værste snavs...
Så er turen næsten kommet til mine karburatorer. De er som resten af cyklen mærket af års stilstand og misvedligeholdelse. Fik den renset i en vaskemaskine for lede for lige at tage det værste snavs...
Skrevet af: Jacob (Odense) x - 20. aug 2014
Rensning af karburator.
Hej alle. Nu må I ikke skyde mig ned, for jeg er amatør :D Sagen er den, jeg for et par år siden købte en Yamaha XV 500 SE. En model der ikke kom til Danmark (nogen vil sige, at det var der en g...
Hej alle. Nu må I ikke skyde mig ned, for jeg er amatør :D Sagen er den, jeg for et par år siden købte en Yamaha XV 500 SE. En model der ikke kom til Danmark (nogen vil sige, at det var der en g...
Skrevet af: Kim K - 29. okt 2020
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
- Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
- Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
- Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
- Vvs-installatører 2.000 kr.
- Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 134 Svar: 601
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.692
Nej det "suger" fuct fra tank og karbs, det er pga et relative høje methanolindhold, og så har det en lille rensende effekt
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 303
jun 2006
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 166
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 134 Svar: 601
aug 2005