Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning
  • #1   11. jul 2022 Google vejsidesyn og bødetakster... der til skal du formentlig medregne et syn også:D

• #2   12. jul 2022 Daniel m. Nu har jeg prøvet det du skrev men også uden held. Jeg kan se du køre samme maskine og udstødning som mig. Du har ikk haft besøg af panserne endnu??????????????

• #3   12. jul 2022 Skift da den udstødning til en lovlig. Hvorfor sidde med mavepine hver gang du møder Politiet? Du kan være helt sikker på du bliver stoppet lige den dag hvor du er på en god tur med gutterne eller du er på vej til en vigtig aftale.

• #4   12. jul 2022 Fakta
    Det fremgår af færdselslovens § 118, stk. 8, at det anses for en skærpende omstændighed ved fastsættelsen af en bøde, når en motorcykel larmer mere end tilladt. I bemærkningerne til færdselslovens § 118, stk. 8 fremgår det, at retningslinjerne for straffastsættelsen er en bøde på 2.500 kr. for førstegangstilfælde. Herefter stiger bødestørrelsen:

1. gang: 2.500 kr.
    2. gang: 5.500 kr.
    3. gang: 8.000 kr.
    4. gang: 11.500 kr.
    5. gang: 14.500 kr.
    6. gang: 17.500 kr

https://www.trm.dk/nyheder/2021/larmende-motorcykler-skal-stoppes

• #5   12. jul 2022 Har ikke MTeren mere, men den racer potte skiftede jeg igen efter et par ture...den larmer absurd meget haha smiley 7,9,13 er jeg kun blevet trukket ind til en kammeratlig samtale pga hård acceleration smiley

Kommentér på:
Udstødning

Annonce