{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Batteri problem {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har store problemer med min mc. Jeg tror at batteriet er gået i stykker, men er ikke helt sikker.

I morgen da jeg ville starte den, sagde den bare "klik" og så var den helt død. Jeg løb den så i gang, men den kørte ikke ordentligt. Lige så snart den havde kørt lidt, begyndte den at svinge helt vildt i omdrejninger og derefter gå ud.

Tror i at et nyt batteri kan gøre forskellen?

På forhånd tak

Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri problem
  • #1   2. apr 2008 Det lyder helt som om, dit batteri er klappet sammen.

    Klikkeriet fra startrelæet skyldes, at batteriet ikke har power til at dreje starteren, men normalt kan det lades, hvis det elllers bare er fladt.

    Når du har variationer i omdr, efter den løbet i gang, kan det være fordi batteriet har en indre kortslutning, og så er det dødt. Der kan være andre årsager, men det er let at kontrollere:

    Løb den i gang med alle lygter og lignende slukket. Lad dyret gå i tomgang og tænd så lyset eller træk i en bremse. Påvirkes motorgangen evet af dette, så er det batteri bare helt færdigt. Påvirkes motorgangen ikke, har du et andet problem:-)


  • #2   2. apr 2008
    1000 tak knud!!!

    Du er en ven i nøden:-)

    Jeg havde nemlig prøblemer med at den gik ud når jeg bremsede, så det tyder på at batteriet er dødt.

    Jeg smutter ud og køber et nye:-)

    Takker igen


  • #3   2. apr 2008 Passer perfekt. Når bremselygten tænder, skal batteriet aflevere, men så slår den indre kortslutning igennem:-)

Kommentér på:
Batteri problem

Annonce