518 visninger
|
Oprettet:
Forbremse går imod {{forumTopicSubject}}
Jeg købte min første motorcykel for et par uger siden, og har absolut ingen forstand på teknikken. Samtidig købte jeg en ABUS skivebremselås og kæde, da den bare skal holde frit udenfor. Det var åbenbart godt nok, da alarmen den anden aften gik. Jeg kiggede ud af vinduet og så et par mænd køre væk i en bil. Da jeg kom ned, kunne jeg se at låsen havde fået nogle ordentlige spark, og nu når jeg bare skubber den rundt, lyder det som om noget går imod bremseskiven foran. Den kører fint nok, men der er vel noget der er blevet skævt? Skal jeg have den til en mekaniker, eller kan jeg justere noget selv?
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 1.763
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.298
Ud fra dine billeder tror jeg faktisk også jeg kan genkende stedet, og jeg så den holde der for nogle dage siden. Det undrede mig lidt at der var nogle der turde at parkere der...
Hygge
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 280
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 816
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 228
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 136
Der er ingen rysten eller pulseren i forbremsen. Prøvede efterfølgende at bremse hårdt og der er også masser af stopkraft, så helt i stykker er den vel ikke. Lars' beskrivelse som en svag skurrende lyd er meget passende, og det føles ikke som om der modstand. Jeg har bare ikke lagt mærke til det før nu. Jeg må jo lige få den op på centralfoden og se om jeg kan, se hvad der går imod.
Med hensyn til at finde et andet sted er det ikke umiddelbart en mulighed. Jeg har aldrig før ejet noget, der var rigtigt værd at stjæle, så jeg har nok været lidt for naiv mht. tyveririsiko. Kaskoforsikring har jeg da, men hvis de render med den, venter jeg sgu nok til engang jeg har en garage med at købe en ny.
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 228
Forbremse går imod