{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Scorpio Alarm SR-i900 {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg har læst en del om denne alarm, men har også fået afvide, at en alarm sluger en del på batteriet. Er der nogle som har erfaringer med netop denne alarm?

Regner med at købe den, + et stik kit, så det er plug´n play. MEN alligevel, er der en i nærheden af Nørre Nebel som kan montere sådan en fætter? Gerne en fra Skjern, Varde, Esbjerg? Jeg giver en ramme slots smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scorpio Alarm SR-i900
  • #1   11. apr 2008 Har den monteret og er super glad for den det er bare noget der virker efter min mening........ smiley

  • #3   11. apr 2008 Okay smiley - Er der nogle som hurtig kan fortælle hvordan man montere sådan et svin med det stik kit ?

  • #5   12. apr 2008 HAr ikke købt det endnu - Men er ikke for meget for at rode i ledninger smiley

  • #7   12. apr 2008 Hej alle

    Der er måske nogle der vil sige jeg ikke er den rette at spørge men jeg har solgt over 20 Scorpio alarmer over det sidste år og har ikke fået nogle tilbage meldninge om at den suger batteriet. Dog skal det nævnes at selve fjernbetjeningen skal lades ca.1 gang om ugen. Den skulle holde ca. 1½ uge på en opladning. Selve boksen gå i 2 forslkellige stand-by modes alt efter hvor lang tid du lader den stå.
    Skulle der være nogen der har spørgsmål skal de bare ringe, eller skrive her i dette forum eller på mail - bo@bits4bikes.dk. Så skal jeg svare efter bedste overbevisning.
    På den nye SRi-900 er der en ekstra lille boks der skal findes plads til...
    Det er den nye funktion med radio styring af til og frakobling.

    Monteringe er relativ enkel...
    1 ledning direkte på + på batteriet - find stikket med baglygten i , skil det ad og sæt stik kittet ind imellem og alle forbindelser skulle være lavet.
    Det deer tager længest tid er at finde en god plads til selve alarm boksen, der er jo ikke levnet megetoverskydende plads på moderne MCer i dag ..

    Der er dog enkelte modeller hvor der aligevel skal klippes ind på lednings nettet for at få blinklysene og føler for tændning til at virke da de ikke går gennem stik...
    Se evt. mere her hvor også SRi-600 er nævnt...
    http://bits4bikes.dk/group.asp?group=15&sub=15

    PS: SRI-500 har jeg stadig få på lager af. Skulle du være interesseret i en af dem finder vi en god pris på den.

    Alt det bedste
    Bo
    BITS 4 BIKES


Kommentér på:
Scorpio Alarm SR-i900

Annonce