{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

GS 500 E Kobling {{forumTopicSubject}}

Har denne her lidt ældre dame som har haft det med at glide i koblingen ved høje omdrejninger
Var idag ude på en bette tur og da jeg kom hjem parkerede jeg den foran huset lidt senere gik jeg ud startede den satte den i gear og da jeg slap koblingshåndtaget skete der ikke en skid.......er min kobling helt brændt af eller hvad dælen sker der lige


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GS 500 E Kobling
  • #1   6. apr 2023 Det er ikke særlig sandsynligt at den går fra at glide lidt til slet ikke at virke. Det eneste jeg kan komme i tanke om, er hvis den har knækket nogle af fjedrene i koblingen og nu er den sidste knækket.. Men så vil koblimgsgrebet blive ret løst. Du må åbne den og kigge. Og køb en ny kobling, de koster ikke ret meget og er ikke svære at skifte smiley

  • #2   6. apr 2023 Det kan godt være, at den er brændt af, men har du tjekket om den er korrekt justeret? Det må stå i instruktionsvejledningen hvordan det gøres, mener at man grundjusterer på venstre side af motor, under dækslet hvor koblingskablet går ind. Hvis du ikke har instruktionsbogen, så er den meget nem at finde online. ( https://www.manualslib.com/manual/793090/Suzuki-Gs500e.html?page=26#manual )
    Årsag til fejl kan være mekanisk slidt, knækket fjedre, forkert justering, eller forkert olie.


Kommentér på:
GS 500 E Kobling

Annonce