{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Afdrosling af MC og papire? {{forumTopicSubject}}

hej.
Lige PT er min cykel droslet på grund af min alder, men når tidspunktet kommer hvor jeg kan køre uden drosling, kan jeg så bare tage skiverne ud af indsugningen eller skal den omsynes først? og ved eventuel vidresalg kan jeg så godt bare give skiverne med ved siden af så de kan blive monteret igen på cyklen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afdrosling af MC og papire?
  • #1   16. apr 2008 ja

  • #2   16. apr 2008 ja du må uden videre tage skiverne af når du får stort kort. Nej den skal ikke omsynes. Og ja du giver da bare sættet videre ved salg.

    Det er jo sådan at droslingen passer med cyklens stelnummer, så der ville ikke være nogen mening i at beholde det.

    Hygge


  • #3   16. apr 2008 Simon L, droslingen har intet, overhovedet intet med cyklens stelnummer at gøre. Da det er en konstruktiv ændring, skal du til syn, og oplyse det efter du har pillet det af.. Du sender det bare med til køber, og så sætter han det i, og kører til syn og får dem til at rette det tilbage...

  • #4   16. apr 2008 Hmm, det har jeg aldrig hørt om Gert, jeg ved kun hvad jeg har fået fortalt. Lyder som om du ved lidt mere end mig.

    Men droslingen hører da til mc'en. Man må da ikke tage en drosling og bruge den på en anden mc.


  • #5   20. apr 2008 En ting er jo som Gert siger at det er en konstruktiv ændring, som derfor kræver et "omsyn" når man fjerner drosslingen, en anden ting er virkeligheden hvor de fleste bare piller det af og gemmer i en kasse til cyklen en dag skal sælges...

    Hvis synshallen er helt krakilsk eller betjenten der stopper dig når du har pillet det af tror jeg de kan indkalde dig til et periodisk syn, så det er lidt op til dig hvilken løsning du vælger : )


  • #6   11. jul 2008 Syn eller ej.....

    Droslingen er registreret med stelnr. til cyklen.

    Nu kører jeg stadig med drosling og da den blev droslet gik de meget op i at få mit stelnr, så cykel og kit passede sammen. Kører også rundt med et fint rødt stykke papir hvor der står mit stelnr. og droslig hører sammen til hvis nu poitiet vil tjekke det.


Kommentér på:
Afdrosling af MC og papire?

Annonce