{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Lige 2 hurtige spørgsmål... {{forumTopicSubject}}

...til alle jer kloge-åger...:-)

Mit forhjul er skævt! Kan man få rettet et alu-hjul, og hvad skal det ca. koste?
Jeg tænker på om det bedre kan betale sig at lede efter et brugt.

Det andet spørgsmål er om bremsebelægninger. Jeg skal have nye klodser på forhjulet. Hvilke belægninger skal jeg satse på? Jeg kører i ganske almindelig pendler kørsel i myldretiden, og en hyggetur på landet i ny og næ...

På forhånd tak for svarene...

Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige 2 hurtige spørgsmål...
  • #1   9. sep 2005 Hej Peter.

Første spørgsmål : ja det kan sagtens rettes op, og det er relativt billigt, så længe det er en alu fælg. du kan hos de fleste Super dæk forretninger få det gjort..

spørgsmål 2 :pas det ved jeg ikke rigtt noget om.

MVH
    Kenneth

• #2   9. sep 2005 Vesrah sintret metal klodser er gode....sådan nogen fik jeg på 1½ mdr før jeg crashede... også med nogle stålarm. bremseslanger så kan lortet dælme bremse helt vildt....

• #4   9. sep 2005 Hey gutter han skriver pendlerkørsel og en enkelt hyggetur, så mon ikke Sintermetal er lige i overkanten???
    Sintermetal-klodser er hårde ved dine bremseskiver, hvilket vil gøre at du skal skifte skiver før tid i forhold til hvis du bruger traditionelle klodser.

Jeg kører selv med sintermetal, og ja de bremser helt forrygende, men jeg mener ikke det er det du spørger efter eller hva´???

Køb alm. bremseklodser de dækker rigeligt dit forbrug...

Jannik...

• #5   14. sep 2005 Tak for svarene, det lyder som om jeg bare skal købe almindelige klodser.

Jeg talte med Super-dæk i viborg, der ikke mente de kunne rette en MC fælg. Jeg talte derefter med hovedkontoret, der gerne ville undersøge det, men ikke var særdeles positiv.

Er der ikke andre steder, der retter MC fælge????

• #6   14. sep 2005 hmm det forstår jeg ikke lige, for jeg har snakket og har fået det gjort selv hos en kammerat der har en superdæk forretning, her i Brøndby...

godt nok er han ikke glad for det, men det er kun fordi det er et lorte arbejde at de normalt ikke gider, for de kan sagtens.

MVH
    Kenneth

Kommentér på:
Lige 2 hurtige spørgsmål...

Annonce