{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Koblings pind {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en Suzuki gsx 600 f fra 1992, hvor jeg fandt ud af koblings pinden var flækket

Jeg har skiftet koblings pinden plus parking.
Synes ikke det virker som koblingen tager fat

Jeg har prøvet at trykke på koblings pinden med min hård, men virker som om den ikke rykker sig overhovedet ind af ??

Er der noget bestemt jeg skal gøre, eller har glemt. Eller er det bare at sætte pinden ind i hullet?

Der er nogle flere ting som jeg skal have lavet på den, før den er klar til at komme på vejen, som f.kes kæde. Så jeg har ikke haft mulighed for at afprøve koblingen ordentligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koblings pind
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.719
    #1   24. feb Der er beskrevet en grundjustering af koblingssneglen - den skal du starte med.

Hvad mener du når du siger "tager ikke fat"?

• #2   24. feb Ved du hvordan jeg finder ud af det? Noget med at finde en instruktionsbog?

Når jeg sætter det hele sammen, og trykker koblings håndtaget ind, er der stor set ingen modstand, føles bare "forkert". Jeg har dog lige set at der er en o ring, eller lignende som ser beskadiget ud, inde i koblingssneglen

profilbillede
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.719
    #3   24. feb Værkstedshåndbogen kan man oftest finde med google. smiley

Det tegner hen imod at din koblingssnegl skal serviceres. smiley

• #4   24. feb Tak for hjælpen kigger på det. Men i forhold til den metal koblings pin, så skal man bare putte den ind i hullet og ikke gøre mere?

• #5   24. feb Ja, jeg tror du mangler en kugle i koblingssneglen.

• #6   25. feb Jeg tænker at du måske mangler den kugle som sidder for enden af koblings pinden - ind mod koblingen.. (check værksteds manual først)

• #7   25. feb Hvilken del er det o tænker på ? smiley

profilbillede
  • #8   25. feb Jae, i den del der hedder 25. Men det er ikke sikkert der skal være nogen på din mc.

• #9   25. feb Ser ud til den er der

profilbillede
  • #10   26. feb Du kan ikke trykke pinden ind med fingrene, der er alt for meget fjedertryk på til det. Dit sidste billede er af justeringen. Løsn møtrikken og juster skruen i midten så den lige akkurat ikke rammer pinden og spænd møtrikken. Så justerer du koblingskablet så der er en smule slup i grebet

• #11   10. mar Lige en opdatering.

Jeg skiftede hele koblingsneglen, da den anden gik i stykker da jeg prøvede at regulere på den.

Nu virker det, og koblingen tager fat. Men selvfølgelig kommer der bare et nyt problem. Nu er min kobling extrem hård, jeg er næsten nød til at bruge to hænder for at trykke den ind, jeg har prøvet at justere lidt, de forskellige steder, men intet hjælper det.

Jeg vil prøve at smøre koblings kablet senere idag, men jeg tror ikke det er det. Fordi når kablet ikke er sat i koblingsneglen er der ingen friktion når jeg trykker på håndtaget.

Nogle gode bud?

• #12   12. mar Den oprindelige fejl var koblingspinden var flækket, virkede koblingen på det tidspunkt?

Kommentér på:
Koblings pind

Annonce