BANDITTERNE

BANDITTERNE

Medlemmer: 216
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
552 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

HJÆLP:S Koblings problem!! HJÆLP:S Koblings problem!!

Har haft renset kæde og tandhjul her i eftermiddag, havde selvfølgelig dækslet af til det mindste tandhjul, det gik også fint og jeg fik det renset lidt... Fik det så samlet igen, men nu virker min kobling sq ikk! Kablet er forsøg strammet, tror ikke problemet ligger der, men er på ingen måde sikker... Der jeg tror problemet ligger er ved den "pind" der går ind i motoren som aktivere koblingen, den skal som jeg kan se det trykkes ind, men det kan man ikke... Ved ikke hvorfor, men man kan altså ikke, heller ikke med hånden eller noget?!?
Men altså, måske der er en der kan hjælpe eller komme med et forslag... Jeg er blank...
Hjææælp,
Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP:S Koblings problem!!
  • #1   9. sep 2007 JA! Du kan ikk hjælpe Kim?

• #2   9. sep 2007 Jeg mener ikke det er muligt at skubbe "pinden" ind med hånden - det er så vidt jeg ved, den pind der trykker på koblingsskålen og derved løsner koblingspladerne fra hinanden. Er du sikker på at sneglen i dækslet i det hele taget trykker på pinden? Er sneglen smurt godt i fedt osv.?

• #3   9. sep 2007 Det hele går rigtig godt, og når man ser på hvad der sker når man har dækslet af går det fint nok, men ikke når det er på. Nå jeg strammer kablet bliver det bare svære at trække, men man kan trække det helt ind.
    Fatter det ikke helt:S

• #4   10. sep 2007 Har også haft mit adskildt en del gange, har ikke haft problemer af den art før.
    Man kan i hvert fald ikke trykke den pind ind med hånden, det er sikkert, men jeg kan ikke huske om der ligger en lille klugle imellem stilleskruen i snekken og enden af "pinden", hvis det er tilfældet kan den jo være faldet ud.
    Det er ikke sådan at enden af "pinden" ikke rammer ind i hullet i snekken efter du har fået det sat på plads ?
    ellers smid en video op hvor vi kan se problemet smiley

Kommentér på:
HJÆLP:S Koblings problem!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce