{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.258 visninger | Oprettet:

Vmax {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg søger en type godkendelse på Yamaha Vmax 1994, jeg kan ingen steder finde hvor mange DB den må larme, min mekaniker siger 94 DB, men han kan ikke huske hvordan har læst det, og jeg står jo selv med bevis byrden overfor Bent betjent/syns manden.

Vh Jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vmax
  • #1   22. mar Står det ikke på dinn typeplade på stellet et sted ved kronrøret måske

• #2   22. mar V-max fra 2008 må have 94dB. De tidligere modeller kan ikke søges online hos Færdselsstyrelsen, så du har nok størst chance for at finde en, hos en af synshallerne der engang var Statens Bilinspektion, de har måske en i arkivet. Ellers kontakt Yamaha DK, de burde også have den.

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #3   23. mar Du kan spørge ysr.dk måske har de den info.

• #4   23. mar Der står desværre ikke noget på min typeplade, den er importeret fra Canada

• #5   24. mar Hvorfor nu alle de problemer, fyld udstødningen op med grydesvampe, eller køb en billig DB killer, så ryger du glat igennem syn og når du kommer hjem så fjerner du hele lortet igen. smiley

• Poul L
    Poul L Tilmeldt:
    jan 2023

Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 62
    #6   26. mar Hej Jan
    Efterhånden er det blevet sådan, at ikke ret mange synshaller har en komplet samling af typegodkendelser.
    Læg en mail til færdselsstyrelsen med beskrivelse af din mc samt reg.nr. Så må de kunne finde den relevante typegodkendelse. Under alle omstændigheder vil de også kunne oplyse max støjniveau for din - uanset om de kan finde typegodkendelse eller ej.
    Her en mailadr.; info@fstyr.dk
    vh Poul

Kommentér på:
Vmax

Annonce