{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.997 visninger | Oprettet:

trækker ujævnt {{forumTopicSubject}}

Min suzuki gsx750F har lidt problemer med at tage gassen ordentligt. Fra 1000 til ca. 5000omdr hugger den sig op igennemomdrejningerne, over 5000omdr trækker den jævnt og uden problemer. Kører jeg med choker afhjælper det problemet lidt, så er ret siker på at det er for lidt benz. Har haft karb. af og skilt ad i bunden og blæst alle huller igennem. Det har ikke hjulpet.

Nogen der har nogle gode forslag??

Den har stået stille i 3-4 år, før den kom ud og kører i år. Jeg overvejer at prøve med en synkronisering, kan det være andet??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trækker ujævnt
  • #2   27. maj 2008 har den stået stille i 3-4 år, er der helt sikkert noget i karbunaderne, der kan gemme sig noget du ikke har fået renset ordentlig ud.... og husk så et sæt friske tændpløkker...

  • #3   27. maj 2008 Tror også på skidt eller kalkaflejringer i karburatorerne.
    Ved de lave omdrejninger ville jeg først koncentrere mig om tomgangsdyserne. skru dem ud og kig igennem dem - hvis du kan! smiley

    Når den trækker rent ved højere omdrejninger tyder det ikke på skidt i hoveddysen.


  • #4   27. maj 2008 du kan købe noget til at komme i benzinen der renser karboratoren

  • #5   27. maj 2008 har selv brugt det med stort held hade det samme problem med min f er

  • #6   27. maj 2008 Umiddelbart ville jeg kigge samlinger omkring luftfilter og indsugningsstudser igennem. Lad den gå i tomgang ogprøv så at sprøjte startæter på de forskellige samlinger. er de utætte stiger omdrejningerne med æter.

    Er der ikke det, så kør noget fuel systemcleaner igennemsom Ole foreslår. Del en flaske på 2-3 tankfulde benzin. Har du snot i karburatorerne hjælper dette som regel ret hurtigt.

    Synkronisering er under alle omstændigheder en god ide:-)


  • #7   28. maj 2008 Tak for de mange svar. Hvor kan system cleaner købes??

  • #8   28. maj 2008 på større tankstationer og auto udstyrs forhandlere....

  • #9   29. maj 2008 Jeg har kørt en lille tur i dag med "system cleaner" kaburator rens og hvad det ellers kaldes. Synes umiddelbart det har hjulpet lidt, I morgen tar jeg den på job, så får den kørt en 100km med det i tanken.

    Jeg var forbi nordsjællands mc center i dag, de snakkede om at det var den lille dyse der var stoppet og kun en ultralyds rensning ville hjælpe. Nogen der har erfaring med det og evt. ved hvem der kan gøre det?
    Kan den lille dyse skiftes som hoveddysen?


Kommentér på:
trækker ujævnt

Annonce