{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.391 visninger | Oprettet:

Mark D
Mark D
Tilmeldt:
6. mar 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

MC stået stille længe... {{forumTopicSubject}}

Hey Dudes & Dude'ets...

Er pt igang med kortet (ENDELIG...!) og er i den heldige situation at svigerPAPPEN har en MC stående han ikke bruger... JA TAK...

Men problemet er at den har stået stille i tre år og er en Suzuki gsx 1100cc fra ca '82, oprindelig 750cc...

Mit spørgsmål er; Hvilke ting skal vi være opmærksomme på nu her, når vi skal have gang i den igen...

Altså hvilke ting VIL være i stykker, hvilke ting KAN være i stykker og hvilke ting vi generelt skal være opmærksomme på...

På forhjånd tak...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC stået stille længe...
  • #1   4. jul 2008 motor

    frisk olie og filter, tændrør
    frisk benzin eventuelt dræne karburator
    eventuelt tørne motor nogen ture, manuelt

    jern stærk motor, med lækker moment


  • Mark D
    Mark D Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #2   4. jul 2008 Tørne motor...?

  • #3   4. jul 2008 750cc med 1100cc?
    Forsikring? Er den godkendt med den motor? Nej
    Jeg ville gå alle simmeringe igennem og pakninger for at være sikker på den er tæt.


  • #4   4. jul 2008 Per E hehe "du kan også springe det over og sælge til mig" troede du havde nok cykler at lege med lige nu

  • Mark D
    Mark D Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #5   4. jul 2008 Per E:

    Tusind tak... Det var squ en vejledning der ville noget... Håber vi kan finde ud ad det... Hehe...

    Men aner ikke hvilken model det er...


  • #6   5. jul 2008 Og når du så har været hele Per E´s vejledning igennem, så husk at selvom det er en gammel cykel, så er en 1100 rimelig frisk!
    Og med køreegenskaber fra en 82ér Suki 750, så tag den lige lidt med ro i starten smiley


  • Mark D
    Mark D Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #7   5. jul 2008 Rasmus:

    Tro mig, jeg er super kylling... HEHE...

    Det er da også kun fordi han har den stående at jeg er interesseret... Ellers skulle jeg tøffe rundt på en Chopper, som den anden han har...

    Kim:

    Har styr på forsikring og den er synet med den motor...


  • #8   5. jul 2008 fin cykel smiley

    Vær opmærksom på at når du lægger den i svingene til venstre, rammer støttebenet, før fodhviler = kan være ubehageligt smiley og i værste fald gi en røvtur.

    det er muligt det er modificeret, men check det for en sikkerheds skyld, for cyklen kan nemt komme derned


  • #9   6. jul 2008 Mark D: Det kan godt være den er synet med den motor... men det er jo ikke sikkert at synsmanden har set, at motoren ikke er original...
    Jeg er ret sikker på den skal være godkendt med "konstruktive ændringer" for at det er lovligt.
    Du risikerer at stå med en særdeles dårlig sag, hvis du crasher og den ikke er godkendt.


  • Mark D
    Mark D Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #10   7. jul 2008 Rasmus: Jo jo, den er fin... Det står også på alle relevante papirer...

Kommentér på:
MC stået stille længe...

Annonce