{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
115 visninger | Oprettet:

Lars D
Lars D
Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 5

Honda VF 500 F2, 1984, Svømmerhøjde {{forumTopicSubject}}

hej
Jeg har skiftet svømmerdyser på min Honda men de vil ikke være rigtig helt tætte, jeg har justeret svømmerhøjden til 6,2mm, iflg. manualen, med det rigtige værktøj men de løber stadig en lillebitte smule over, hvad gør jeg forkert ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble an Ikea bed 230 kr.
  • Ophængning af 4 loftslamper og et TV 750 kr.
  • Vi skal have sat en ny dør i lejligheden. Døren nu er 79, men vi har en ny dør på 73 cm fra Swedoor som vi godt kunne tænke os at bruge. Er det en mulighed at lave dørkarmen mindre så døren kan passe? Det skal helst laves inden uge 24 4.000 kr.
  • Fjerne ukrudt i indkørsel langs hestestald 1.150 kr.
  • Ophænge hylder på betonvæg 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda VF 500 F2, 1984, Svømmerhøjde
  • #1   i dag kl. 07:12 Jeg vil mene, hvis de stadig lækker, så er dine svømmerventiler stadig utætte. Har du prøvet at se, om benzinstanden stiger hvis den står lidt tid? Jeg kender godt modellen og jeg ved der ikke er meget plads, men hvis du kan få en klar slange på bundskruen på en karburator, så kan du se niveauet mens cyklen er samlet.

• #2   i dag kl. 08:04 Du skriver at der er skiftet dyse? Mener du svømmernål? hvis det er tilfældet har du så også skiftet o-ringen der ligger imod?

• #3   i dag kl. 09:45 Og alt det grønne ir har ikke noget med det at gøre? ??

• Lars D
    Lars D Tilmeldt:
    dec 2025

Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 5
    #4   1 time siden Ace, det har jeg tænkt på, har gjort det på min gamle Suzuki, der står et mål på benzinstanden, jeg er bare kommet i tvivl om det er den rigtige metode/mål da jeg syntes at svømmeren går langt op i karburatoren, det virker som om den drukner efter nogen tid i tomgang

Jacob, der er ingen o-ring, det er en alu-skive og det hele er nyt, nål, sæde og alu-skive

Hans Erik, nej, men det er grunden til at jeg har skiftet dem

Kommentér på:
Honda VF 500 F2, 1984, Svømmerhøjde

Annonce