379 visninger
|
Oprettet:
Honda VF 500 F2, 1984, Svømmerhøjde {{forumTopicSubject}}
hej
Jeg har skiftet svømmerdyser på min Honda men de vil ikke være rigtig helt tætte, jeg har justeret svømmerhøjden til 6,2mm, iflg. manualen, med det rigtige værktøj men de løber stadig en lillebitte smule over, hvad gør jeg forkert ?
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 80 MC-er: 16 Emner: 47 Svar: 2.884
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.308
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Annoncer: 1 Svar: 424
dec 2025
Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 8
Jacob, der er ingen o-ring, det er en alu-skive og det hele er nyt, nål, sæde og alu-skive
Hans Erik, nej, men det er grunden til at jeg har skiftet dem
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.135
https://www.honda-v4.com/sabmag/mcdata.html
under pkt 4) Workshop Manuals etc
dec 2025
Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 8
jan 2020
Følger: 13 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
dec 2025
Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 8
jan 2020
Følger: 13 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 10
Honda VF 500 F2, 1984, Svømmerhøjde