1.287 visninger
|
Oprettet:
Bremser Hænger i bag Hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej Jeg er ved at gøre min TLer istand har fået malet hjul , og er ved at samle ligså stille igen. Jeghar fået sat ameret Bremseslanger på og mont BR.Caliper og fået luftet ud .Problemet er at Bremsen hænger i bag , så tænkte at de må være stempel i caliper der går træg . Så jeg har haft caliper adskildt og pudsed og smurt stemler med rigtig bremsepaste, men det er stadig galt !! Det er som om bremsevæsken ikke vil løbe tilbage HVorfor?
Stempler går ligså fint ud og ind kan klemme dem ind med finger!!!
dec 2005
Følger: 50 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 915
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
dec 2005
Følger: 50 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 915
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.527
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.920
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
Den har vel samme funktion som et hovedcylinder på bil ikke sandt?
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
= blokerer tilbagestrømmen af væsken
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Bremser Hænger i bag Hjælp