{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

EBC Koblinger {{forumTopicSubject}}

EBC skriver på deres hjemmeside, at de anbefaler, at man IKKE bruger fuldsyntetisk olie sammen med deres koblinger/koblingsplader - går selvfølgelig ud fra, at det er fordi det er en risiko for, at koblingen kommer til at fedte. Er der nogen, der har erfaringer med, at det sagtens kan lade sig gøre med kombinationen: EBC - fuldsyntetisk olie. Jeg er nemlig ikke meget for at droppe min gode Castrol fuldsyntetiske.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EBC Koblinger
  • #1   18. nov 2008 det kan også være det er fordi at der er en mulighed for at de aditiver de tilsætter de kan få belægningen på koblingspladerne til at seperere, men det er jo ikke til at sige...

ville nok ikke gøre det hvis det var mig

• #2   18. nov 2008 Fyr da en mail af til drengene Henrik. så har du et 100 % svar i stedet for alle vores gætterier

• #3   19. nov 2008 Har lige skrevet til EBC i USA, så må vi se, om de gider svare!! I'll keep U posted.

• #4   19. nov 2008 Fik svar indenfor 15 min - flot!!

In past events we have always found that fully synthetic oils made the
    plates slip as the oil was to good, things have improved with synthetic
    oils as I at one stage a lot of bike manufactures did not recommend the
    use of this type of oil - but now different additives have been used
    they now suggest using them, as far as we are concerned we still don't
    recommend the use of this type of oil with our products, Thank you Jon
    Wright.

Ja, så det må nok blive et andet koblingsmærke, desværre.

• #5   19. nov 2008 Har været inde og læse på Lucas' hjemmeside. De skriver næsten det samme - at koblingerne rísikerer at fedte/glide med nogle synthetiske olier. Det er sgu nok noget de skriver allesammen - for at gå med livrem og seler (EBC er jo også amerikansk). Så er der ikke nogen, der bagefter kan komme og beklage sig over deres produkter. Når man tænker på, at EBC er en af de største producenter af "erstatnings"koblingsplader og sammenholder det med, at de fleste mc-producenter foreskriver brugen af fuldsynthetisk olie på deres nye sportsmc'er, så stemmer tingene ikke oppe i mit hovede....

Kommentér på:
EBC Koblinger

Annonce