576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Et smut til Marokko Et smut til Marokko

Hej overvejer og tage en tur syd på til sommer målet er Marokko men det kan jo godt være at det bliver for hårdt på den lille stive 400 smiley , må se hvor langt jeg kommer før jeg må vende nord på igen. Tænkte på om der var nogen der kender til en god rute og nogle camping pladsser der nedaf.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et smut til Marokko
  • #1   7. jan 2006 nej det kan man ikk lige frem sige, tænkte bare det kunne være fedt og tage ture der ned men du her nok ret i at man skulle finde et andet mål, kan jo altid starte på turen og stop når det ikk er sjovt mere.

• #2   7. jan 2006 ja jeg vil give MotorRico ret, du skal nok forsøge med nogel ture her i danmark inden det går rigtig løs med langtur, på den type motorcykel du har.

• #3   7. jan 2006 Ja det kunne nok værre en god ide og tage nogle ture her hjemme først for og værre sikker på at det er til og holde ud, det ville nok ikk værre særligt fedt og holde midt i tyskland, og finde ud af at det måske ikk var den beste cykel og tag turen på og derefter skulle værre nødsaget til og vende hjem,

• #4   7. jan 2006 Jeg ville bare give mig ud i det, kan du ikke klare det vender du vel bare næsen hjemad. Men jeg ville nok vælge at køre med nogen kammerater, det andet er for risikabelt, hvis du skulle gå i stå eller ude for et uheld, eller miste cyklen

• #5   7. jan 2006 du ku tage med til moto GP her til sommer. det tror jeg bliver mega sjovt

• #6   7. jan 2006 det var da en muglighed for pg få lidt erfaring og så se lidt race

• #7   7. jan 2006 er også bleven inviteret til zurich for og komme ned og kørre lidt i alperne kunne jo forlænge ture derned efter moto GP smiley

• #8   7. jan 2006 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=10524

det vil jeg til og tror det bliver rigtig godt. har ikke selv været ude på en længere tur men det tror jeg vil være rigtig fed.

• #9   7. jan 2006 Kørte 1734 km i eet stræk fra camp moto , sælvfølgelig med diverse pauser på tankstationer

Det var godt en trættende lang tur, som jeg ikke har lyst til igen, at tage på een gang

• #10   8. jan 2006 motorico

det kan jeg ikke huske

ved bare at den føltes lang da det bla var nattekørsel og med regnvejr i en del af tyskland ;.((

• #12   8. jan 2006 For 2 år siden, tog mig og svoger en tur til Sverige, havde lavet en tur til en uge, men da vi efter 400 km, holdt stille, og ville køre mere, var turen på 1200 km for kort, næste dag prøvede vi at opholde os på loppemarked/byfest, kørte så videre, kl 15 var vi fremme ved næste stop, som var ved et punkt, hvor turen gik sydpå igen, næste dag kørte vi de sidste 400 km, og turen var slut på 3 dage.

Jeg har desv ikke nogle PT at køre/planlægge med, men ville godt en tur til tyskland- Holland- Belgien- frankrig en tur og opleve lidt.

Turen tog jeg på en Yamaha XJ 900, og svoger på en GSX 400 f `81.

Thomas

• #13   12. jan 2006 Thomas L :

vi er nogle gutter der tager til CAmping Moto....d. 18/maj frem til d. 25...

er du frisk ? du skrev du kunne tænke dig at opleve frankrig, og sammen med ligestillede.

Lad høre fra dig.
    MVH
    Kenneth

• #14   13. jan 2006 2005 var min første sæson - ved godt at man ikke kan sammenligne vores cykler, men jeg valgte at tage en jylland rundt tur og overnattede hos diverse familiemedlemmer. En hyggelig let måde at prøve det af på - og kunne godt forestille mig en længere tur i 2006...

• #15   24. jan 2006 Er SÅ absolut klar på en tur... smiley
    Starter lige med at sige, har taget ferie i ugerne 30,31 og 32...! Jeg er p.t. alene, dog håber jeg at min bror mand (Kim A) også kan være med, men ellers alene! Jeg har aldrig været sydpå, men har prøvet at køre turen, fra Mùnchen til Fredericia i et - over 1100 km (det gør jeg nok bare ik´ lige igen ;-)) Havde tænkt, Frankrig/Camping Moto, som så mange snakker om eller.... er åben! Hvis der er andre som er alene, så kunne man jo "støbe" et nyt team og møde én masse andre smiley JB

• #16   25. jan 2006 Jan Bo A

Der er også et andet hold der skal afsted til CampMoto, kan bare ikke lige huske hvem, men du kan søge her i forum.

• #17   25. jan 2006 Hayabosa

Okay thank´s... smiley Det må jeg så lige finde! JB

Kommentér på:
Et smut til Marokko

Annonce