651 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Mc gutter søges - Århus Mc gutter søges - Århus
Jeg bor selv i Solbjerg og savner nogle flere at kunne køre sammen med når mine andre venner som kører ikke har tid. Jeg har søgt lidt på klubber osv, men synes generelt de folk som findes der er noget ældre. Er selv 32 år.
0 synes godt om
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 46 MC-er: 3 Emner: 76 Svar: 699
hvis du mangler nogen og kører med fra århus så bare skriv til århus gruppen! vi er altid friske mere eller mindre.. hvis det skal være på sådan et mere klub plan så kan du kontakte mig (sender en privat besked) vi har en ny opstartet klub hvor alle er velkomne, vi er dov selv lidt yngre end dig men vi mødes mest bare for snak og drik en øl i vores garage.. hvis det var noget så er du meget velkommen også til og invitere folk.
Kevin
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 451
Turen fra Solbjerg og til Odder en en super tur, og giver rig mulighed for at dine dæk er varmet op, når du når klubben he he.
(link fjernet)
Kig ud til en kop kaffe eller noget koldt at drikke, vi har klub aften hver fredag og er der omkring 19.30 her om vinteren.....i mc sæsonen tager vi tirsdag med og er der lidt før.
Thomas
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 920
Ligesom Brunhilde er du også nabo til Skanderborg MC Klub, vi har klubhus ude ved motorvejslommen i Stilling.
Vi er ca 30-40 medlemmer fra 23-68, hvoraf de fleste aktive.
Vi har fast turkørsel onsdag og søndag fra Kulturen i Skanderborg hele sæsonen.
Cyklerne ligner meget den du har, så du vil også nemt kunne følge med på fællestur sydpå..
Inden sæsonen begynder har vi små arrangementer som fællesspisning og vedligeholdelse af klubhuset på kalenderen.
Kig vores hjemmeside skanderborgmc.dk der er kontaktoplysninger til klubben
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 203
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 125
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.381
Mc gutter søges - Århus