{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.548 visninger | Oprettet:

for tilmeldte til sturupbanedag {{forumTopicSubject}}

Tak for jeres tilmelding/er til banedagen på sturup .

Da jeg/vi har 10 dage til indbetaling skal vi se at i gang med dette .
Derfor be`r jeg jer om at sætte 800 kr ind på denne konto .
reg. 1436
konkonr.4373271433

dette er min konto og jeg overføre pengne/det fulde beløb til baneudlejeren .

beløbet skal være på kontoen senest den 30/1-06 .

der er på ingen måde taget forbehold for afmeldinger så jeg håber at folk forstår at afmelder de / glemmer at indbetale kan det resultere i aflysning af dagen .


De overskydende der er på listen. dvs dem med numre over 60 , vil blive kontaktet i tilfælde af svigtene indbetaling fra de øvrige på listen .

Du bedes indbetale og huske at få en kvittering på overførsel . denne kvittering vil være din adgangs billet på dagen d 15 juli 2006 . påfør/få mærket din overførsel med det nr. som du er påført på listen.
Du skal så bare huske at have kvittering med på dagen OG dit sygesikringsbevis .
Indbetaler du for en ven eller flere samtidig så kræver det to eller flere overførsler da kvitt er din adgangsbillet og der SKAL fremvises 60 kvitteringer .dvs en pr person .
Dog kommer ingen ind på selve banen før sikkerhedstjek af personligt udstyr og af din Mc .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Personligt udstyr .

Dragt med beskyttelse .heldragt /to-delt læder eller textil
Rygbeskytter. (det er IKKE nok med den i forvejen indbyggede i din jakke )
Støvler .
Handsker .
Hjelm . m visir eller cross briller .

OBS
kondisko havevanter og andet fritids tøj vil IKKE gå igennem sikkerhedskontrol .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mc .

skal ikke dryppe olie .
skal kunne bremse og ikke hænge i bremser .
skal kunne ”frit” bevæge sig til stop i begge retninger .”her menes styret”
skal være med afdækkede lygter spejle og blink. (gaffatape) .spejle kan evt. afmonteres .
skal ellers stå i fornuftig stand .

husk at tjekke dit støtteben . det må ikke sidde og slaske .

gaffatape vil være til at få udleveret af mig hvis i ikke har noget med selv .(jeg har meget, rigtig meget )
ligeledes vil jeg have værktøj med til div småskrueri

--------------------------------------------------------------------

da vi lejer banen på betingelser vil vi selvfølgelig opfordre til alm. god opførsel v og på banen .

vi er nødt til at være konsekvente over for urostiftere og i tilfælde af ”dårlig opførsel” vil personen/erne blive bortvist fra området .
men da vi jo alle er voksne mennesker så regner vi ikke med at dette bliver et problem .
vi skal deles op i 6 grupper/klasser og så køre vi 15 minutter af gangen .
dette giver en del ventetid mellem vores ”pas” men det kan ikke rigtigt være anderledes da 10 er max på banen på engang .
ventetid kan evt. bruges som flagmand ( meld til mig hvis du er int ) 4 pr pas .
jeg vil gerne lige pointere at mig og Thomas (Malmø) ikke har nogen økonomisk int i dette arrangement , vi begynder at køre på Sturup allerede i starten af sommeren og kommer til at køre for 200 kr. pr gang (via et medlemskab af en svensk klub ) så dette er KUN noget der er sat i værk pga. hyggen og pga. flere ytre ønske om gerne at ville prøve .
vi håber jo selvfølgelig at vi lære omgivelserne så godt at kende at vi (måske) kan få adgang til et par facelliteter på stedet .
men i første omgang så medbring drikkevare og mad eller vær forberedt på at køre til Malmø efter det ( der er ikke ret langt) .

øvrige regler på og ved banen .

ingen baghjulskørsel .
ingen bremser med forbremse til forhjulskørsel også kaldet stoppies .

grøn klasse
I denne klasse er tempoet moderat, og alle deltagerne kører i tre tempoinddelte hold (langsomt/moderat/hurtigere) efter instruktøren. Alle grønne hold kører langsomt på langsiden, som bruges til deltagernes skift af position bag instruktøren. Deltageren kan eventuelt rykke til en hurtigere klasse i løbet af dagen, hvis instruktøren vurderer, at klasseskiftet er forsvarligt. Dette er klassen for dig, som bogstavelig talt er helt grøn i bane-sammenhæng, og som gerne vil lære at køre de rette linier i kurverne.

Blå klasse
Her køres mærkbart hurtigere end i grøn og med fulde omgange. Det vil sige, at langsiden bruges på traditionel vis til at opnå maksimal fart. Der må overhales ifølge regler om respekt for de langsommere kørere.(dog kun på langsiden )Deltagerne kan trække på instruktøren efter lyst og behov. Blå er den naturlige klasse, hvis du allerede har været på bane nogle gange, har nogenlunde styr på ideallinierne og gerne vil forsøge dig med kontinuerlige omgange og sene indbremsninger for enden af langsiden

Rød klasse
Tempoet i denne klasse er marginalt hurtigere end i blå, og her er der ikke instrktør på banen. Også i rød klasse tillades overhaling efter regler om passende respekt for eventuelle langsommere kørere på banen. RØD er klassen for den rutinerede banekører, der kører stærkt.

Sort klasse
Den hurtigste klasse, som derfor fordrer solid baneerfaring. Heller ikke her er der instruktør på banen. Som i rød og i blå er overhaling tilladt, blot det sker efter regler om behørig respekt for de langsommere kørere.

I øvrigt :
der køres langsomt i pit og område .ingen burnouts og lign .
i får et nr at køre med på mcèn og det nr er det du har på listen (nemt ikke J)


mht forsikring af dig og din mc på denne dag så kontakt dit selskab . det dækkes i nogle selskaber hvis du køre i grøn klasse med instruktør .


der vil ikke komme flere indlæg om denne dag i forum da der i forvejen er givet udsagn om at folk er trætte af at læse om det . er der flere spørgsmål så ret dem direkte til mig i min profil du kan evt søge venskab hvis du hellere vil holde snakken under 4 øjne .

håber at i alle får en god dag på banen og håber på godt humør og gode snakke i pitten .

der vil forresten inden alt for længe i denne tråd komme link til HVOR helt nøjagtig sturup ligger .


mvh chris/ultra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for tilmeldte til sturupbanedag
Kommentér på:
for tilmeldte til sturupbanedag

Annonce