521 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Allingåbro Motor Festival 2009 Allingåbro Motor Festival 2009
Hej Er lige kommet hjem fra pladsen og jeg ville sige tak til alle dem som var der i år og håber i har haft en fed dag. Hvis der er nogen som har billeder og film der fra kan de lige skrive til mig og så må vi se om vi kan bruge dem til vores hjemmeside . Ris og ros modtages også ,men helst ROS . Maden er vi også træt af så vi må prøve at finde en anden . Nu er det på sofaen og fødderne opad .
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 48
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.681
Meget af dagen jobbede jeg nede ved helikopteren med at tage imod betaling og få folk spændt fast inden takeoff.
Skal lige nævnes jeg ikke har noget med festivallen at gøre, men var der med Belair teamet der fløj deroppe.
Næste år synes jeg man skal gøre lidt mere ud af skitningen så folk kan finde rundt på pladsen. Vi havde rigtig mange mennesker der kom ned til hegnet ved helikopterpladsen og troede de kunne stikke den vej over til Pulling Parken. Det var en generel mangel, altså skilte.
Ellers synes jeg det var et fantastisk arrangement, med godt vejr heldigvis, fornuftige priser på øl, vand og mad og en masse fede indslag.
Thumbs up.
Mvh
Yankie
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.358
mig og min makker kommer igen næste år
men som også er skrevet så var det lidt uoverskudligt med hvornår der forgik hvad og hvor.... men ellers rigtig fedt
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 676
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 200 Svar: 399
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Måske man også kunne overveje at, på den modsatte side af tribunen, at lægge en 4 paller ovenpå hinanden i række og på den måde få en ståtribune.
okt 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 58
alt for lidt plads ved banen .
men ellers er det et rigtig fedt arangement med masser af power.
kommer selfølgelig også næste år
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.358
men ellers fedt arrengemant
Allingåbro Motor Festival 2009