521 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Allingåbro Motor Festival 2009 Allingåbro Motor Festival 2009

Hej Er lige kommet hjem fra pladsen og jeg ville sige tak til alle dem som var der i år og håber i har haft en fed dag. Hvis der er nogen som har billeder og film der fra kan de lige skrive til mig og så må vi se om vi kan bruge dem til vores hjemmeside . Ris og ros modtages også ,men helst ROS . Maden er vi også træt af så vi må prøve at finde en anden . Nu er det på sofaen og fødderne opad .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eletriker to disconnect washing machine and install plug 1.090 kr.
  • Vandafløb (E:36-10) på Bosch vaskemaskine (WAT2869ISN/54) 1.010 kr.
  • Bolten på garageporten skal genmonteres 4.000 kr.
  • Fjerne æbler som ligger på græsset og fjerne ukrudt på terrassen 1.100 kr.
  • Montering af frontlåge på opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hæk mm 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allingåbro Motor Festival 2009
  • #1   24. maj 2009 Jeg var til det for 1. gang og det er bestemt ikke sidste gang jeg køre til Allingåbro. Der var motorsport og larm for alle pengene. Det var lidt svært at få et overblik over hvad der skete hvor og hvornår da vi først kom der ud. Men der var hele tiden noget at kigge på.

• #2   24. maj 2009 Superfedt arrangement, jeg var det første gang sidste år og så igen i år. Kommer helt sikkert igen.

Meget af dagen jobbede jeg nede ved helikopteren med at tage imod betaling og få folk spændt fast inden takeoff.
    Skal lige nævnes jeg ikke har noget med festivallen at gøre, men var der med Belair teamet der fløj deroppe.

Næste år synes jeg man skal gøre lidt mere ud af skitningen så folk kan finde rundt på pladsen. Vi havde rigtig mange mennesker der kom ned til hegnet ved helikopterpladsen og troede de kunne stikke den vej over til Pulling Parken. Det var en generel mangel, altså skilte.

Ellers synes jeg det var et fantastisk arrangement, med godt vejr heldigvis, fornuftige priser på øl, vand og mad og en masse fede indslag.

Thumbs up.

Mvh
    Yankie

• #3   24. maj 2009 super fedt bort se fra at det ikke var mig der vandt den kawa

mig og min makker kommer igen næste år

men som også er skrevet så var det lidt uoverskudligt med hvornår der forgik hvad og hvor.... men ellers rigtig fedt

• #4   24. maj 2009 Jeg var der for første gang i år og kommer helt sikkert igen næste år

• #5   24. maj 2009 Alt starter ca kl 10 og slutter ca kl 18 Det med skilter har vi oppe på møde hver år. Vi bliver vel bedre ( håber vi )

• #6   24. maj 2009 Jeg synes det var lidt træls at hegnet til banen stoppede ved træerne i år. Der plejer at kunne stå et par hundrede tilskuere mere sædvanligvis. Derudover kan jeg personligt godt li at stå der, hvor der er kommet fart på maskinerne.

Måske man også kunne overveje at, på den modsatte side af tribunen, at lægge en 4 paller ovenpå hinanden i række og på den måde få en ståtribune.

• #7   27. maj 2009 godt sagt simon
    alt for lidt plads ved banen .
    men ellers er det et rigtig fedt arangement med masser af power.
    kommer selfølgelig også næste år smiley

• #8   28. maj 2009 ja det er rigrtiig simon det kunne være lærkert vis der blev alvet lidt så der kunne være flere der kunne se ordligt på dra banen .... de havde jo gjot noget i den stil på traktor banen

men ellers fedt arrengemant

Kommentér på:
Allingåbro Motor Festival 2009

Annonce