{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Bakkelukning - Hvor?! {{forumTopicSubject}}

Jeg føler mig en smule dum, når nu jeg spørger hvor bakken lukkes fra.
Jeg har været inde og åbne den, og jeg går umiddelbart ud fra vi bare stiller op på nørrebrogade og kører TIL bakken?
Men da jeg egentlig ikke ved det, ville det virkelig være en UPS følelse at køre til bakken, hvis alle i andre kører FRA bakken.
Desuden aner jeg ikke helt præcist hvor nørrebrogade er (men jeg ved fra nyhederne alle skyder på hinanden, så måske skal jeg bare køre efter lyden?).
Sidste spørgsmål må være om det er kl 19, som ved åbningen?

I de andre tråde om lukningen stod der kun noget om at mødes diverse steder, og ikke så meget om hvor og hvornår det endelige mødested var. Der står vidst heller ikke noget på bakkens hjemmeside.

Råb om hjælp fra bondeknolden.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bakkelukning - Hvor?!
Kommentér på:
Bakkelukning - Hvor?!

Annonce