{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie i Kroatien
  • #1   4. apr 2010 har været der, det er RØVKEDELIGT men det jo alt efter hvad man går efter, jeg dykkede der var heller ikke noget at skrive hjem om, personale i div. forretninger var mere sure end noget andet, som om hvad fanden vi ville der, så 1, eneste og sidste gang, men god tur

• #2   4. apr 2010 Jeg har været på en plads som hedder Porto sole ved byen Vrsar, den synes jeg er rigtig fin, den ligger i gå afstand fra en lækker fiskerby med fine restauranter og kun 15 km. til Porec som er en rimelig stor by, men fra toppen af Istrien til Pula i bunden er der under 100 km. så det er overkommeligt at køre rundt, jeg har været på andre pladser som er større men Porto sole er efter min mening den bedste.

• #3   4. apr 2010 Hej Øster.
    Var i Pula, nærmere betegnet banjole, sidste år. Boede i ferielejlighed...
    Kan derfor ikke anbefale hverken hoteller eller c.pladser smiley
    Tilgengæld kan jeg anbefale vejene og naturen, den er super smiley
    God tur.
    Vh.
    Jacob / Raptor MC

• #5   5. apr 2010 Kan kun tilslutte mig Carsten ( Nordjylland )s indlæg med at køre til Zadar hvor der er sandstrande, der er en fin campingplads som hedder Zaton, byen Zadar er også fin med havn og marked og så er det ikke så langt fra Plitvice søerne hvor krigen faktisk startede og det kan tydeligt ses på vej derned.
    Mvh. Jørgen

• #6   9. apr 2010 Jeg takker for indlæggene smiley god sommer til alle smiley

Øster

Kommentér på:
Ferie i Kroatien

Annonce