{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Fællestur lørdag - opsamling Jylland!? {{forumTopicSubject}}

Nu opretter jeg lige endnu et indlæg for os jyder, der skal med lørdag.

Jeg er selv fra Randers omegnen, og vil gerne havde nogle at starte ud med der! Hvor skal vi mødes, og hvornår? Husk, at vi skal være på restepladsen på fyn kl. 10.00!!! Derfor skal vi jo nok afsted nogle timer før. Krak siger lidt over 2 timers kørsel til Egeskov slot, så jeg forslår, at vi tager afsted i hvert fald 3 timer før - så er der også tid til tissepause og opsamlingssteder.

Til dem, der kommer nord fra, må I gerne skrive, hvis I vil med på vognen lidt længere nede, og det samme til dem, der er sydpå, så kan I også melde jer ind på evt. opsamlingssteder.

Kom med alle jeres bedste ideer, så vi får så mange med som muligt - jo flere desto sjovere bliver det! smiley

Og så håber vi på GODT vejr!

Mvh
Simon.

Ps. Makker på højtryk med biken, og satser på styr + bagsvinger kommer på idag. Havde lige et uheld (flækket bagsvinger) under samlingen af den, så er lige lidt bagud! Men om jeg skal sidde hele natten til lørdag og møde op med blodsprængte øjne, satser jeg meget på at komme! smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fællestur lørdag - opsamling Jylland!?
Kommentér på:
Fællestur lørdag - opsamling Jylland!?

Annonce