{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Gratis til MC-Messe i Hernining? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes normalt at vi får smidt billetter i nakken til det ene og andet arrangement omkring indretning, bolig eller familie og samliv... men når der så er MC-messe i Herning synes jeg at fribilletterne udebliver smiley

Jeg tager afsted alligevel, men hvis der er et sted mellem Aalborg og Herning hvor de giver billetter væk, vil jeg da gerne have et tip smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis til MC-Messe i Hernining?
  • #1   11. feb 2011 @Claus Du har været dernede i år? Hvordan er det i forhold til tidligere år?

• #2   11. feb 2011 Det var TAMT...! smiley

• #3   11. feb 2011 Hvor fanden er Hernining???

;0)

• #4   12. feb 2011 Jeg synes nu vi gør det ok, set i lyset af at krisen stadig kradser hos rigtig mange og handlen er lidt sløv i optrækket. Pengene sidder stadig godt fast og det gør den også hos forhandlere, importører mv. Men mange af os satser da og håber på i og med at vi viser flaget at vi stadig er der.

Fribilletterne er squ dyre i år - vi giver 80,- for dem i indkøb - hvad koster indgangen normalt?

• #5   12. feb 2011 Mener det koster 100,- at komme ind

• #6   12. feb 2011 hallo 100 kr så kan det vidst ikke blive billiger. smut nu der ned og dan dit eget intryk.
    hvordan kan de forhandler og udstiller overleve på jer der vil have det hele for ingen ting. come on

• #7   12. feb 2011 Hørt.

Jeg var afsted fredag aften med familien ( kone dreng 4år, samt et sæt tvillinger på 6mdr i vogn) Jeg syntes det var fint. Som der bliver skrevet så dufter det af forår. Vi var afsted i knap 3 timer, og jeg kunne godt ha brugt en time mere hvis jeg havde været alene afsted.
    Vi skal jo tænke på det er hammer dyrt at få en standplads på messen, og taget i betragning af hvad de sælger af cykler der, så tror jeg sku de fleste forhandler tager derfra med tomme lommer. Som Friis mc sagde, så handler det om hvem man kan lokke ned i butikken bagefter. syntes jeg. Der var masser af flotte cykler og nyherderne var der alle sammen. Tommy Rønn præsenterede dem på scenen smiley

Brian

• #8   13. feb 2011 Den L:
    Super beskrivelse fra en besøgende - vi havde en forrygende Lørdag - masser af arbejde efter messen. Mange dejlige glade ansigter - det er ikke sidste gang vi udstiller i Jylland - her kunne vi sjællændere lære meget af attitude og positiv holdning.

Samme indtryg fra flere medudstillere.

Fed by, Herning og kanon resaturant på Hotel Birkegaarden. Kan varmt anbefales.

Kommentér på:
Gratis til MC-Messe i Hernining?

Annonce