664 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvordan kommer vi igang med trackdays? Hvordan kommer vi igang med trackdays?

Hej mig og nogen venner vil gerne prøve at køre på bane. Tænkte på at starte med knutstorp da de gamle har et sommerhus i sverige alligevel, så kunne lave en tur ud af det:)

Men hvor melder man sig til ? Får man instruktør på eller hvordan foregår det normalt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kommer vi igang med trackdays?
  • #1   10. apr 2011 kontakt foreks eller gå ind på deres hjemesider. racing4fun eller zenergi racing ...

• #2   10. apr 2011 start i grøn klasse .der er der instruktør på

• #3   10. apr 2011 La' vær'.... I stopper aldrig igen... c",)

Men når det så er sagt... Så er Knutten også en god bane at begynde på. Den "smager" nemlig rigtig godt.. c",)

Men spørg lige arengøren mht. forsikring.. Nogle forsikringer gælder nemlig efter hvilke type arengementer der afholdes. (Hvis altså i vil køre på en gademc)..

Lykke til med det.. Men vogt jer mine ord... haha

Mvh. Rass

• #4   10. apr 2011 Jeg vil også køre trackday smiley

• #5   10. apr 2011 +1 Til det [ R A S S ] ' siger

Lad være... det er den sikre vej mod at blive ruineret smiley

• #6   10. apr 2011 www.bike-promotion.dk smiley

Ved godt det ikke er knutstorp - men der er et arrangement på Anderstorp slutningen af maj / start Juni. (3 dage - 30-31/5 og 1/6)
    MASSER af køretid og om aftenen ville der være live musik og en masse røverhistorier smiley
    Folk bliver delt op i grupper hvorefter hver gruppe får en instruktør der guider jer gennem alle 3 dage.
    Kan klart anbefales !!

Håber forresten at pengepungen er iorden da man bliver ret afhængig af skidtet !! smiley

• #7   10. apr 2011 kom evt med på anderstorp i juni . (ligger omkring gislaved, ikke så langt fra Isaberg)

(link fjernet)

der vil være masterkørere/instruktører , og der vil være mulighed for at blive filmet af masterkørerne med evaluering bagefter etc.

• #8   10. apr 2011 R.M.E
    Du kan da bare sælge "hele lortet" og komme ind i kampen.. *lol* c",)

Robert A
    Jeg syntes ikke, at jeg så R1'eren i Spanien forrige uge..??
    Dvs. du er allerede falit.. haha

Go' søndav' til Jer alle.. c",)

/Rass

• #9   10. apr 2011 [ R A S S ] ':
    Det bliver til meget få trackdays til mig i år :-(((
    Har ikke råd.. på trods af mine overlegne evner på banen har jeg ingen sponsorer smiley

• #10   10. apr 2011 Peter S: lyder fedt at blive filmet.
    jeg var derover sidste år med bikepromotion, savnede lidt at få afvide hvad fejl man lavede... men self jeg kørte kun grøn klasse, så det var nok mere bare for at prøve man var derover, sagde masterkørene også smiley

Kommentér på:
Hvordan kommer vi igang med trackdays?

Annonce