{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trackday assen???
  • #1   8. dec 2011 jeg har hørt at deres støj krav er helt tovlige, det enest der snart kan gøre det er org udstøgning
    bare hvad jeg har hørt

• #2   8. dec 2011 Jep. Det samme jeg har hørt. De har vidst kun 5 larme dage på et år eller noget i den dur, og de går til idm,motogp og superbike,.. (af hvad jeg har hørt)

• #3   8. dec 2011 Deres støjkrav er ikke urimelige i forhold til andre baner - der er 102 db i 4 meters højde. En lidt anden linie end den optimale eller et højere gear er nok under måleren - men man taber vel noget der minder om ½ - 1 sekund pr. omgang. Derudover foregår trackdays på deres 2009 bane - altså uden der hurtige sving på veenslang. Men du kan køre med den udstødning du vil - der er kun måling af støj et sted. (omme på veenslang)

Der er ved at blive arrangeret trackdays af flere udbydere - hovedsageligt tyske, men grundet assen banens planlægning, osv. bliver programmet først udbudt senere. Der plejer at være i slutningen af april, og et par gange i maj og så igen i august.

www.prospeed.de afholder arrangementer.

Og på nær veenslang (baglangsiden) som bliver ødelagt en anelse med støjen, og layoutet (hvis man skal bruge træning i forbindelse med en løbsserie) så er banen fri og fantastisk, og du kan larme det du vil de andre steder.

Super fed bane...

Kommentér på:
trackday assen???

Annonce