1.469 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Gade MC på bane, kanon tilbud ! Gade MC på bane, kanon tilbud !

Et kanon godt tilbud til alle jer med gademotorcykel, der går med tanken om at komme på en bane..

Kom op og kør på Mantorp Park racerbanen for KUN 1200,- for 2 dage.. Det er hamrende billigt og en unik mulighed for at blive en bedre motorcykelist

17-18 maj (torsdag og fredag) og husk nu i har fri pga helligdag smiley

(link fjernet)

Syntes lige jeg ville dele det med jer, .. Det er hamrende fedt og man bliver en langt bedre MCist af det, med overskud til at handle korrekt i trafikken.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gade MC på bane, kanon tilbud !
  • #1   2. maj 2012 PIS, det ville jeg ellers gerne, men selv om det er helligdag, så er jeg sgu på jobbet.... Ellers havde jeg været frisk.....

Er det et event, der kun er der en gang om året? Eller???? Hvad med næste år?

• #2   2. maj 2012 Kører du i andre klasser da, Rene? smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #3   2. maj 2012 Hvorfor er det synd?

Du giver da bare gas i grøn...

• #4   3. maj 2012 Vil jeg skide gerne. Men syntes det er svært at finde info - omkring forsikring og om dette arrangement er med nogen form for undervisning?

• #5   3. maj 2012 Og kan læse på siden at gade MC skal have dækket lys osv. af. - Syntes ikke det er skide nemt sat op omkring hvad man køber?
    (som bane nybegynder)

• #6   3. maj 2012 18. Maj er ikke en helligdag smiley

• #7   3. maj 2012 Nick - man ser mange der sætter et par baner sort gaffa henover lygterne, så er de også fint dækket!

• #8   3. maj 2012 Jeg ville bare gerne ha' det til den pris...

• #9   3. maj 2012 Nogen man kan få et lift af fra Aalborg? smiley

• #10   3. maj 2012 det er ikke nødvendigt KUN at køre i grøn, passer man bedre ind i de andre klasser, bliver man rykket derop..

mht forsikirng, så er der kun EN der kan svare dig reelt på det, og det er dit forskirngsselskab,..

du kan fortølle forsikringen at der er med instruktører og kørerlærerer.

Der er massere af instrukturører og master kørerer, nogle af dem er kørelærere.

Så der er rig mulighed for både at få den helt basale køre teknik, samt mulighed for at få reel bane/sving teknik, hvis man ønsker at få lidt fart i cyklen. Du bestemmer helt selv

det blir ik billigere folkens, så tag fat i bollerne (også hvis du er pige) og se at få gjort noget ved det, istedet for at sidde herinde bagskærmen smiley

• #11   3. maj 2012 Der er flere svar at hente i Zenergy Racings Facebook gruppe.
    Og Nick, jeg har gaffatape med der op, og du må gerne låne smiley

• #12   3. maj 2012 lidt tape på lygter og spejle. så er man kørende !

(det anbefales dog at hive sikringen til lyset, så gaffaen ikke brænder fast, eller beskadiger lygteglas/parabol pga varme)

• #13   3. maj 2012 Kanon. Jeg håber på at bestille i aften.

Er dog stadig ikke helt sikker på om man på noget tidspunkt får mulighed for at køre bag en instruktør? eller om man er overladt mere til sig selv?

(forstår godt at hvis man har styr på at det at, at det sidste er at foretrække)
    Men jeg håber nu stærkt på det første. For tror hurtigt det bliver mindre fedt at ligge og blive overhalet to dage i træk og føle sig helt bagud.

• #14   3. maj 2012 Tak # Rune tape kan jo altid bruges.

Og magter ikke at oprette mig på facebook for at check-up på dette.

Men af hvad jeg kan forstå er første tur hvor man ligger i række bag en instruktør. Og derefter er det fri bane to dage? hvor man gør efter niveau eller den klasse man er tildelt/tilmeldt.

(tror jeg kom til at sammenlige det med et kørekursus / mestersvin / race4fun / Fdm stil)

• #15   3. maj 2012 er ret sikker på at der er instruktørere på hele dagen i grøn klasse. Ellers er de i hvert fald til rådighed, og så er det bare at booke sig ind smiley

• #16   3. maj 2012 FUCK, hvor ville jeg gerne med..... Det kribler jo i fingerne......

• #17   3. maj 2012 grøn klasse er omgangstiderne som udgangspunkt irrelevante, idet der her ikke er fri kørsel. Grøn klasse er rettet mod gadekørere, der ønsker at udvikle deres svingteknik under sikre og forudsigelige forhold. Det er ikke her du lærer at lave feber-indbremsninger og det er heller ikke her du giver max gas nedad langsiden. Tværtimod køres der langsomt på langsiden. Fokus i grøn klasse er at opnå glidende og sikker kørsel igennem svingene. Hele dagen i grøn klasse køres der i små grupper efter masterkører. Der er altså ingen fri kørsel og der er heller ingen overhaling, bortsat fra positionsskift i grupperne på langsiden. Men du får alligevel en fantastisk oplevelse som stensikkert flytter grænser og gør dig til en skarpere og mere sikker motorcyklist – og hvis du ønsker det, kommer du også hjem med en brugt knæsliber. Typisk vil din kaskoforsikring dække kørsel i forbindelse med grøn klasse, men husk at tjekke op på dette med dit forsikringsselskab. Klik her for mere om forsikring. Grøn klasse kører ikke på alle dage, så husk at tjekke tidsplaner.

• #18   3. maj 2012 http://www.zenergyracing.dk/trackdays/klasser/

Team-Trackday og Zenergy Racing er gået sammen om at lave banedage.

• #19   8. maj 2012 Jeg vil MEGET gerne med, og har muligvis også en ven eller to der vil med.
    Men hvis jeg skal køre der op på MC, fra aalborg onsdag efter arbejde, så bliver det både en meget lang og dyr tur..

Så: er der nogen der kan have en ekstra motorcykel og person - måske flere, med?

• #20   8. maj 2012 man må håbe der kommer flere af disse tilbud smiley

Kommentér på:
Gade MC på bane, kanon tilbud !

Annonce