Mc uden ejer på offentlig gade {{forumTopicSubject}}
Hej MCG
På min vej i KBH by, holder der en gammel Honda fra '87.
Der er plade på, men den har ikke kørt i MANGE år.
Så mange at støttebenet har sat sig i asfalten.
Ud fra nummerplade.net kan jeg se at den ikke har været synet siden Maj 2007.
Såfremt ejeren er død eller på anden måde ikke ønsker den mere, kan man så tillade sig at fjerne den - eller skal myndighederne ind over?
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.762
sep 2014
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 24
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 134 Svar: 601
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.382
Kan være den kan købes efterfølgende til en god pris som hittegods.
sep 2011
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 240
Dog ikke Enghavevej
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 202
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.762
nov 2008
Følgere: 8 MC-er: 7 Emner: 30 Svar: 273
sep 2011
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 240
En skam egentlig.
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.962
Den har stået der i mange år. Kan huske der var en her inde spurgte på det fordi vedkommen ville købe den osv.
Han ringede til politiet men kommer ikke nogle steder med det.
Mc uden ejer på offentlig gade