{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  forever2wheels
  • #1   2. feb 2013 Nej, det er ikke kun dig....

  • #3   2. feb 2013 Nej det er ikke kun dig. Det var en trist forstilling. Når man tænker på at der i en radius af Fredericia på 50-60 km ligger en del mc-forhandlere, såå er det fandme trist at kun Fris "honda" er til stede med en ordenlig stand.

    F2W det må i sku kunne gøre bedre;(


  • #4   2. feb 2013 det er sgu kedeligt at høre...

    var der ikke noget at se på.... ?





    mvh


  • #5   2. feb 2013 jo masser !!!!!!!! af HD stumper

  • #6   2. feb 2013 ja det var mere HD messe en andet, var også vildt skuffet smiley


  • #7   2. feb 2013 Ja det er sku surt for alle de mennesker der kommer sådan en dag, hurra for Friss mc.
    Vi gik efter 2 timer og da havde vi set det hele 3 gange :0(


  • #8   2. feb 2013 Syntes det var fint nok og jeg køre ikke HD.

  • #9   2. feb 2013 Jeg er IKKE skuffet.....

    Måske i skulle have fulgt lidt med i de diskussioner, der har været omkring arrangementet....

    Det er IKKE en udstilling af de nye modeller.

    Det er fortrinsvis en hd stumpemarked,costum, lidt tøj messe....

    Men med lidt positive briller, så var der mange guldkorn,, ikke mindst en fin Puch stand. Og et par sindssyge dygtige airbrush kunstnere..

    At der sagtens kunne være representeret nogle andre forhandlere er vi ikke uenige om...fortæl jeres forhandlere at i kommer her, sammen med en masse andre potentielle kunder til deres butik, så må vi håbe på at der er nogen om kan se et potentiale i at møde op...

    Min 100,- kr seddel var givet godt ud.

    Mvh Brian


  • #10   2. feb 2013 Musikken var feeeeh smiley

  • #11   2. feb 2013 Så var det satme godt at jeg og et par andre rødder fra toppen af Jylland ikke tog afsted. Vi napper et af de mange andre senere på året og HELT sikkert en Rydberg-åben-hus--tur!!!!!!!!!!!!!

  • Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

    Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 236
    #12   2. feb 2013 Man skal som udgangs punkt huske er det er Fredericia Harley Davidson klub der afholder stumpe markede..

    Set med de briller på er det et udemærket og stort stumpe markede.., med div. udstilling af custom cykler, salg af tøj mm., og Puch har årligt en stand der også..

    En årsagerne til at jeg tager af sted er lige så meget for at hilse på de folk i Mc miljøet som man ikke ser så meget om vinteren. så det sociale aspekt bør måske også vægtes ellers kan det måske godt blive lidt kedeligt hvis man ikke har hang til HD stumper ,musik, Custom Hd'ere, tøj og gear..



  • #13   2. feb 2013 fint nok så skal man bare kalde det det som det nu er , (HD messe) kunne jo også være fedt at se andre mærker / klubber repræsenteret , og måske lidt inspiration til alm. fine cykler som der jo også er masser af smiley , ved så ikke om de ikke er (fine nok ) smiley

  • #14   2. feb 2013 Claus L

    Der er da vist noget du har misforstået , FHDC afholder ikke noget stumpemarkede, men afholder en fest i forbindelse med FTW som er arrangeret af en mand


  • #15   2. feb 2013 kim. g

    Hvis du havde gidet at undersøge lidt om FTW før du tog afsted havde du vidst , hvad du ville møde smiley


  • #16   2. feb 2013 De fedeste cykler kom fra Yamaha.(v max) Der var præsenteret hele hondas 2013 program. Der var Road Racing maskiner......

    Kim. Du skal sgu da samle en flok fede japser cykler vi kan kigge på næste år ....... Det vil Carsten Bøttern garanteret hilse velkommen smiley


  • #17   2. feb 2013 Brian s

    Ja er sikker på han vil gøre næsten alt, for at få flere til at kigge forbi .-)


  • #18   2. feb 2013 Har været trofast besøger de sidste 4 år og er lidt skuffet over udstillede mc'er dette år. Syntes ikke der var gjort nær så meget ud af det i år. Har håbet lidt på at eks Lauge Jensen eller WM ville være der. Har aldrig set en monkee live og ville vildt gerne se en. Måske til næste år, hvis ikke de er blevet for internationale til lille Fredericia.

  • #19   2. feb 2013 @jacob.

    Der stod på et skilt. At Lauge havde meldt afbud i går kl 15.30 på SMS ( på den stand hvor der stod en......ko)........det er sgu sure ods at være oppe imod...


  • #20   2. feb 2013 Synes det var udemærket,der var et par fine stumper, især hvis man var igang med at bygge selv smiley

    Tak for i dag smiley


  • #21   2. feb 2013 Det fedeste ved messen var at møde nogle af dem, som man ikke ser så tit udenfor sæsonen. Jeg er ikke specielt meget for HD, men der var aktså nogle kunstværker udstillet og Vmax standen ..... Muuuums:-)
    Det ville ha pyntet lidt, hvis nogle flere forhandlere havde deltaget, men som Honda mand, var det lækkert at se standen fra Friis/ Rydberg .


  • #22   2. feb 2013 Der har før været prøvet andet, for 6-7 år siden blev vi ringet op om vi ville komme med vores ombyggede gamle z900/1000 og vi fik en stand hvor vi stillede ca 15 cykler op samt et par drag maskiner og projekter som var under opbygning. Der kom mange forbi og ville snakke selvom vi var omgivet af hd. Måske har det ikke interesse fra messens side med lign. arrangementer eller måske er det for svært at samle noget ligende igen, vi fik ihvertfald mange skulderklap af folk som nød at se andet end hd og nye cykler.

  • Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

    Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 236
    #24   2. feb 2013 Du har sgu' ret Bo J.. : ) , den havde jeg misforstået.. : / Sorry..

    - og det er rigtigt John.., der plejer at være en V max stand, den er bestemt et kig værd også..

    Lige et link til arrangørens beskrivelse af historien omkring arrangementet :

    http://www.forever2wheels.dk/historie/





  • #25   2. feb 2013 Jeg må indrømme at det ikke var det vilde værd. Men vi var også lige et par gutter der fik en spontan idé om at køre derned (fra Silkeborg). Vi kunne selvfølgelig have læst op på det inden..

  • #26   2. feb 2013 Vi var 2 fra Aalborg.
    Slet ikke værd at køre så langt for det.


  • #27   2. feb 2013 @per a.

    Det var fedt.... Gør det igen smiley


  • #28   2. feb 2013 syntes selv det var en ok Messe, og værd at køre efter.Der var god stemning og en masse folk samlet med en fælles interesse.

    Får vi muligheden næste år os fra v max klubben, skal vi dælme nok lave en v max stand der sparker røv .





  • #29   2. feb 2013 Snehvide, hvad er det for masser af andre mc messer du vil køre til i år?.

    Var selv i Fredericia i dag for første gang, skulle se hvad det var, skuffet næe egentlig ikke, var vel nogenlunde som jeg havde regnet med, men savner udstillingerne i Herning, der skete der en hel del mere og der var meget mere at se på, men vi må jo have været for dårlige til at bakke op om arrangementet siden det ikke eksisterer mere


  • #30   2. feb 2013 Det var måske også en mulighed at nogle af de andre klubber busa, vfr osv. kontaktede Forever og sagde hey vi har sku også noget at byde på. Så er jeg da helt sikker på, der står en stand klar til dem smiley

  • #31   2. feb 2013 ja det var en mulighed, og hvorfor ikke rykke det frem til maj måned, så ville der være mindst ligeså meget at se på udendørs, og der kunne sparkes lidt dæk der også , og der er man ikke rigtigt begyndt på træf, osv.

  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    okt 2010

    Emner: 11 Svar: 60
    #32   3. feb 2013 Jeg var godt tilfreds, og jeg synes det var en 3 timers køretur værd.

    Som mange skriver, så er der meget Harley dernede. Personligt nyder jeg at kigge på disse stumper. Jeg kommer helt sikkert også derned næste år.

    Jeg har selv været til stumpemarked mange gange i Herning, og indenfor de sidste år er det virkeligt begyndt at skuffe. Der er flere grunde til denne nedgang: Skats tilstedeværelse, købelysten hos de besøgende og de stigende antal af boder med lavkvalitetstil-værktøj. Min pointe er, at vi søger noget forskelligt, og at hvis vi ikke får det vi vil have, så bliver vi væk

    Jeg savner en masse, hvor den menige mand kan komme med en mc han ønsker at sælge. Ikke noget med en stor stand. Men en plads hvor kan lige har plads til sin cykel. Så ville jeg som mulig køber kunne se cykler fra store dele af landet på en gang. Men ved ikke hvor let det ville være at stable på benene.



  • #33   3. feb 2013 Prøv at kigge indad jer der er utilfredse med messen, det koster en MC- forhandler en bondegård at være på såden en udstilling. Det ville de måske have råd også her i de for branchen rigtig svære tider, hvis folk købte noget ved dem. Men de fleste tråde herinde handler om hvor man kan købe diverse ting i udlandet og på nettet, det kan danske motorcykelforhandlere ikke leve af.

  • Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

    Emner: 17 Svar: 454
    #34   3. feb 2013 Men Leo, løsningen er da ikke at sidde med hænderne i skødet og vente på at kunderne kommer igen...
    Det kan godt være de danske forhandlere er pressede fra udlandet på prisen. Så må de jo finde nogle andre strenge at spille på.


  • #35   3. feb 2013 leo K har nu fat i noget af det rigtige .....
    selv var jeg på messen for sidste gang sidste år .....


  • #36   3. feb 2013 Esben F, jeg er enig i det du skriver, men hvis pengene ikke er tilstede til at deltage, og bankforbindelsen der står bag ikke syntes det er messer der skal satses på, ja så tror jeg det bliver til man ikke deltager.

  • #37   3. feb 2013 Leo K

    Hvordan er det du mener det vil koste en forhandler en bondegård at være tilstede på FTW ?? det kunne jo modsat måske gå hen og blive en god forretning??


  • #38   3. feb 2013 Bo J : tror du det er gratis ag leje en stand plads på messer ??? desuden koster det da at stille standen op osv ...

  • #40   3. feb 2013
    michael l

    nej det tror jeg ikke, men 65kr/m2 på FTW kan man vist ikke kalde en bondegård og ja det koster at stille standen op , men man kan selvfølig også bare vente på kunderne kommer af sig selv








  • #41   3. feb 2013 Bo J
    Alene standen på messen koster kassen, jeg kan ikke huske kvm. Prisen men det er voldsomt. Så skal alle cykler og udstyr pakkes ned og transporteres, typisk skal der lejes transportører ind til det, det koster også kassen. Så ingen tvivl om vi snakker udgifter på voldsomt mange kr. Og ja selvfølgelig kan det give salg, men hvor meget?


  • #42   3. feb 2013 Så må vi bare håbe at Motorcykel ugen kommer til at sparke r.. smiley

    http://www.magacin.dk/motorcykler/storstilet-hyldest-til-motorcyklismen/ar3847/


  • #43   3. feb 2013 Desværre velkendt andre steder fra også. For høj standpris = færre og færre udstillere, da det jo skal kunne betale sig = færre kunder = arrangementsdød. En velkendt "opskrift", eller?
    Der er da også et stigende antal personer i min omgangskreds som er begyndt at fravælge andre MC arrangementer, fordi den samlede pris for personlig deltagelse er for stor i forhold til den oplevelse der fås.
    Desværre en tendens jeg også synes at se andre steder (grådighed)


  • #46   3. feb 2013 Prisen på de 65kr/m2 er ekstrem lav, der er vist ikke ret mange steder i DK hvor det er så billigt indendørs smiley
    Alt der sælges af mad og drikke, er MesseC der står for det, og det tjener arrangøren ikke noget på. Husker vist også at e eks. Bellacenteret, koster 2 franske hotdogs 75 kr smiley Men korrekt, det er blevet alt dyrt at købe mad & drikke i MesseC - Det giver ikke nogen bedre og sjov oplevelse, og får slet ikke folk til at blive på stedet noget længere smiley


  • #48   3. feb 2013 At de forskellige steder i danmark,skal tage så store beløb, for deres drikkevare og madvare er som sagt, absolut ikke med til at folk bliver på stedet og spiser og forsætter med at kikke rundt.......


    totalt syge priser i der nævner...

    mvh


  • #49   3. feb 2013 Stort skulder klap til arrangørerne.
    Rigtig super fin messe. Og det er helt sikkert at jeg kommer igen næste år.


  • #50   3. feb 2013 Leo K

    Måske du lige skulle undersøger hvad der er for priser til FTW 65kr/m2 kalder jeg ikke voldsomt dyrt

    og transport ja , de fleste autoriseret forhandler har vel allerede et køretøj til transport .


  • #51   3. feb 2013 Når vi snakker forplejning. Så er der 2 muligheder.

    1.: det er arrangøren som står for boder, dvs både udgifter og indtjening. arrangement og personale. (evt underskud dækkes af høj standpris og dyr indgang)
    2.: forplejnings standende sælges på samme vis som alle de andre stande. ( sikker indtjening, ingen bøvl men heller ingen kontrol med prisniveauet)

    Når vi snakker et 1 dags arrangement. som ikke ender i "fest" er det umuligt at holde lavere priser, Har man prøvet at være på den anden side af disken, ved man jeg har ret. Der er rigtig mange udgifter......

    Gennemsnits gæsten køber 1 pølse med brød, og 1 øl/vand..

    Hvis nogen af jer kan lave det billigere så er opfordringen til at kontakte FTW hermed givet videre, ( i vil blive modtaget med kys hånd er jeg sikker på :-))


  • #52   3. feb 2013 På trods at det i år var en tam omgang og mere et stumpemarked. Og på trods af min store skuffelse dette år. Kommer jeg igen næste år, for det ville jo være trist, hvis der ikke var F2W, for det er jo blevet en tradition og håber på at det fortsætter i mange år ud i fremtiden og at div. mc-forhandlere vil benytte sig af messen.

  • #53   3. feb 2013 sys sku det skuffer hvert år.
    jeg var der for sidste gang sidste år


  • #54   3. feb 2013 Tror jeg vil spare pengene på de danske arr. og se om ikke gutterne vil med over grænsen i år. Har ikke selv været der men har da hørt en del godt om flere af de tyske stormesser

  • #55   3. feb 2013 Var faktisk ok tilfreds. Kom næsten lige fra Hamburger motorrad tage sidste weekend, og self var der masser af krom, men det ser jo også godt ud, selv om man kører Honda CBR;)

  • #56   3. feb 2013 første og sidste gang i år

  • #57   6. feb 2013 Hvem vandt egentligt mc'en orkede ikke at blive til kl 1530 som man åbenbart skulle for At vinde den selv om at man afleverede et lod ved indgangen.

  • #58   6. feb 2013 de kaldte vist nok på en Jacob fra odense. flere gange. over højtaleren..

    og der var vist noget med de ville holde cyklen til Onsdag D5-2-2013 kl 19. 30 ..

    smiley smiley

    mvh


  • #59   6. feb 2013 Hæ Hæ Hæ Busa smiley

    Men faktisk så var den første opråbte ikke tilstede ( virkede som om det var en kendt person i lokal området ) og der måtte trækkes en anden. For øvrigt en kvinde, som (rent gæt fra min side) ikke kommer til at køre 1 m på dyret...

    Måske den dukker op i marked smiley


  • #60   6. feb 2013 hvad var det for en mc.....

    mvh


  • #61   6. feb 2013 en gammel zx 10 uden afgift


  • #62   6. feb 2013 Absolut ikke kun dig smiley

  • #63   7. feb 2013 Der manglede nogle bare PATTER!!

  • #64   7. feb 2013 ja der var slet ingen smiley


  • #65   9. feb 2013 næe men der var ET stort forhjul...høhøhø OG DET er NYT ,at se...!!!

Kommentér på:
forever2wheels

Annonce