733 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Anders K
Anders K
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207

FDM A i denne weekend FDM A i denne weekend

Hej derude,

Har jeg meldt mig til "FDM A" på Sjællandsringen i denne weekend. Desværre strejker cyklen og bliver ikke køreklar til weekenden smiley Derfor vil jeg høre om der er en derude der er interesseret i at overtage kurset og få det med lidt rabat smiley

Kurset er som skrevet på Sjællandsringen i denne weekend lørdag d. 12 og søndag d. 13.

Læs evt. mere hos FDM: http://koerekurser.fdm.dk/mc/niveau-a

Skriv PB, hvis du er interesseret.

Hilsen
Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FDM A i denne weekend
  • #1   9. apr 2014 God stil!

• #3   9. apr 2014 Æv for dig, skal selv deltage, men kan du ikke prøve at kontakte dem, sidste weekend var der en som lånte en af instruktør cyklen, da ventilen var røget på hendes egen

• #4   9. apr 2014 Det er surt, Er selv med på kurset. Håber du finder en der vil overtage.

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#5   9. apr 2014 Ja, det er piv-ærgeligt, men så må man jo kontrollere cyklen i lidt bedre tid smiley

@Soli: Ikke et dårligt forslag, men købte netop kurset for at pudse skills på min egen cykel smiley Tænker at en anden får mere ud af det på deres egen cykel.

@Leif: Det er købt til medlemspris.

Skal ikke tjene noget på det. Vil bare gerne undgå at smide alle pengene i skralderen.

• Freak1 F
    Freak1 F Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #7   10. apr 2014 Hvordan med forsikring hvis man styrter under sådan en træning?

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#8   10. apr 2014 @Leif: Ja, det er jo det smiley Men hvis en er villig til at overtage det, så vedkommer det jo ikke mig om de medlemmer eller ej.

@Freak1 F: Jeg mener nogle forsikringer dækker, men... Jeg ville skrive til min forsikring og spørge om det, og få accept på at du er dækket fuldt ud i tilfælde af styrt. Og så forresten forklare at det er et teknikkursus med uddannede instruktører og kørelærere og ikke en banedag smiley

• #9   10. apr 2014 @Anders K
    Har du ringet til FDM og spurgt om du kan få det kurset rykket til senere på sæsonen?
    Forrige år fik jeg mit rykket, da jeg var så dygtig at brække armen et par uger inden jeg skulle på kursus.

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#10   10. apr 2014 @Jeppe A
    Rigtig godt forslag, det er prøvet smiley desværre kan de ikke flytte min tilmelding, da de har booket instruktører - vel fair nok?

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#11   10. apr 2014 Wow, kudos til FDM. Blev lige ringet op, og de vil gøre en undtagelse og flytte mit kursus til senere på foråret smiley så fedt. Så nu er tilbudet altså lige anulleret smiley Beklager. Men tak for interessen smiley

God fornøjelse med jer der skulle afsted også.

/Anders

• #13   10. apr 2014 Super, kan du have et godt kursus og håber du får fixet maskinen inden da smiley

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

#14   10. apr 2014 Tak skal I have smiley Jeps, nu har jeg jo weekenden fri til at kigge på den.

Kommentér på:
FDM A i denne weekend

Annonce