Forslag til kommende fællesture Forslag til kommende fællesture
Istedet for, at jeg ligger og drøner rundt selv, og oplevet nogle nye områder af DK, så kunne man jo prøve og samlet folk til nogle fællesture.
Sidst I august begynder jeg min ferie, og lidt af den skulle gerne på med og slide dækkende ned...
Der vil jeg høre om der er stemning for følgende fællesture, og om der evt. er en fra området hvor turen køres som vil være med til og planlægge ruten.
Følgende turen vil jeg foreslå...
26.8 - Fællestur til Rømø
2.9 - Fællestur - Silkeborgsøerne rundt / Himmelbjerget
9.9 - Fællestur - Fyn / Langeland
16.9 - Fællestur - Limfjorden rundt
Turene vil have forskellig udgangs punkt, men den tid den sorg. Først vil jeg lode stemningen for om der er en hvis interesse og om nogle vil være med I planlægningen af de enkelte ture.
Mvh
Erling
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 623
Kender også en lækker vej der går langs fjorden fra hals og hele vejen ned til Elværket..
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Der må være lidt vi kunne gøre stop ved på fyn/langeland og ved limfjorden. Jeg har med vilje spredt turene, så der er mulighed for at alle mindst én gang kan deltage uden og skal ud på en meget lang køretur.
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 123
Under alle omstændigheder, kender jeg en der har en gril vi må låne *s*
Rømø, er jeg også hooked på. Det er jeg såmænd også på de andre, men tror familien har lidt krav på at se en mor, bare engang imellem...
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 259
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Jeg arbejder videre med turene. En del har foreslået Ringkøbing fjord rundt I stedet limfjorden og det tror jeg at vi gør I stedet for.
Jeg vil også se om ikke der kan findes én eller to seværdigheder som kan besøges undervejs, så vi lige får lidt på opleveren selv om det og køre nu heller ikke er dårlig.
Kristina: hvis du er frisk på og lægge grill plads til igen på fyn, så gør jeg det til en del af planen for Fyn / Langelands turen.
Følgende turen vil jeg foreslå...
26.8 - Fællestur til Rømø
2.9 - Fællestur - Silkeborgsøerne rundt / Himmelbjerget
9.9 - Fællestur - Fyn / Langeland
16.9 - Fællestur - Ringkøbing fjord rundt
Forslag til kommende fællesture