1.785 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Aalborg - off road gruppe oprettes Aalborg - off road gruppe oprettes

Hej
Er der nogen der kunne være interesseret i at vi laver en lille uformel og helt uforpligtende køregruppe her i Aalborgområdet. Der er altid lidt sjovere at være nogle stykker..... indtil videre er vi 4, men da vi ikke altid kan køre på samme tidspunkter, kunne det være fint med nogle flere stykker
Send mig venligst en PB med mobilnummer og hvilke(n) MC du kører på så tager vi den derfra.
Kører selv KTM 640 enduro LC4 (desværre ikke High Flow ,-) )

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aalborg - off road gruppe oprettes
  • #1   7. sep 2014 Hej,
    Jeg bor lidt syd for Aalborg og kører på en xtz750 super Tenere. Den er stor og tung, så med mit tøse-tourings-dæk kan jeg kun klare grusveje og skovstier..

Men giv lyd hvis der er plads og du/I skal på tur.

Mvh Alex

• #2   7. sep 2014 Så synes jeg du skal gøre som jeg skrev, for fremover sker kontakten via SMS smiley

• #3   7. sep 2014 Det går sådan set ret godt smiley
    men en e-mailadresse kunne egentlig også være fin at have, hvis I vil være så venlige smiley
    Jeg sender lige noget rundt om ca. 1 uge vedr. første møde.

• #4   8. sep 2014 Ved I godt at der findes en Aalborg Off-Road Klub (AORK) ?

https://www.facebook.com/groups/199689136711310/

• #5   8. sep 2014 Så vidt jeg er orienteret er det kun banekørsel og det er slet ikke det som personerne i den her gruppe går efter. Men ellers tak for info smiley

• #6   8. sep 2014 -Og måske det allervigtigste.... det er slet ikke samme koncept ....

• #7   8. sep 2014 Jeg har kørt med AORK tidligere og der var der kun ture ud i nærområdet. Nu har de også en træningsbane (som ser helt fantastisk ud), men der er stadig ture svjv. Det er dog "off-road" og ikke en tur på en støvet vej smiley Jeg har dog set alle slags maskiner køre med, mest imponeret var jeg over en gammel MZ 250 ccm med nogle grove dæk og større dæmpere i bagenden. En amatør på en KTM EXC (mig) kunne absolut ikke følge med ham ude i terrænet. Jeg er selv flyttet til Skive, så kommer der desværre ikke rigtig mere.

• #8   11. sep 2014 Er desværre nødt til at udsætte den planlagte tur.
    Vi er dog nogle stykker der i stedet triller afsted lige omkring middag fredag. Send mobilnummer på en PB så får I nærmere besked. Det bliver ikke noget heftigt, men nok lidt på små skovstier dog enkelte steder med en en vis ufremkommelighed og lidt på nogle smalle markstier o.lign

• #9   11. sep 2014 Det lyder super sweet, men jeg har desværre et arbejde der kalder omkring fredag middag smiley Så jeg kan ikke deltage denne gang

• #10   11. sep 2014 Ja sådan kan det gå. men der kommer nok en anden gang. Noget helt andet......
    hvis du ellers er int.
    Jeg står også for en anden køregruppe her fra Aalborg "Køregruppen MC Aalborg". Vi kører en stor tur rundt om Limfjorden på søndag med afgang fra Kridtgravshuset ca. 12.00. Dette er dog primært gade MC´ere jeg kan ikke garantere at hastighedsgrænserne bliver overholdt.... bare sådan til orientering smiley

• #11   26. okt 2014 Vi kører igen næste uge som aftalt. Ses smiley

Kommentér på:
Aalborg - off road gruppe oprettes

Annonce