{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åbning afstybbekøbing motorcykel museum
  • #1   14. feb 2016 plejer det ikke at være en weekend?

  • #2   14. feb 2016 Hej Rc

    Åbning plejer altid at være skærtorsdag smiley

    Vh Henrik


  • #3   14. feb 2016 Nå ja smiley Synes bare jeg havde fri den dag sidst smiley

  • #4   14. feb 2016 Har hørt om det - men aldrig fået besøgt smiley
    Nu skal det være, - lyder som en hyggelig destination! smiley
    smiley


  • #5   14. feb 2016 Det er rigtig hyggeligt og der vil efterfølgende vil der være noget som sidste år på stubbekøbing havnen fra kl. 12-?


    veteran knallerter er selvfølge også velkommen til køre med på turen som de har gjort de sidste 2-3 år bådenår der åbnes og lukkes


    selv køre jeg på en puch ms 50 fra 1976

    så kender i nogle på gamle knallerter så giv endelig beskeden vider

    Vh
    Henrik Elsborg
    formand www.lfvkk.dk


  • #6   14. feb 2016 jeg vil også bestræbe mig på at deltage i år smiley har heller aldrig været der.

  • #7   14. feb 2016 Hov - Smeden på havnen i Hundested og vist en 8 - 10 gubber mere har nogle zindzyg flotte sco'er, puch's, tomas's, everton's osv.. Jeg så dem i sommers på havnen..
    Wåw - der var jo ikke et øje tørt - måske I har fat i dem..?

    Nåmen - man må jo lægge vejen forbi jer.. smiley


  • #8   14. feb 2016 nu må vi jo se om de åbner i år,de har mistet stat støtten,der er møde på stubbekøbing skole den 22.2.om det.

  • #9   14. feb 2016 Så må de smide nogle pølser på grillen vi kan købe når vi kommer til træf dage - swapmarked - og hvad de ellers kan finde på, - måske åbne plænen til lidt mini MC-camp..
    Jeg kunne godt bruge et sted lige der omkring, når jeg kommer sent over m færgen sydfra, med plads til micro teltet så man lige kan nappe et par timer eller 3 på øjet inden man tager de sidste km hjemover..
    Hvis der er en vandhane så jeg kan lave en hurtig gang morgen kaf' - ville jeg da godt lægge en halvttredser for den luksus.!
    Andet behøver det ikke være, det ligger på den måde - centralt.!
    NÅ - blot en strøtanke - de finder sæl' u' a'et.. smiley

    Jeg har altid respekt for folk der gider at få så noget op at stå vi andre kan få noget på opleveren af.. Ligner et hyggeligt museum..
    Godt gået boys a girls.. smiley

    smiley


  • #10   14. feb 2016 er sikker på det åbner i år på den ene eller den anden måde og køre turen bliver til noget men holder selvfølge alle opdateret her i tråden om hvad der sker


    Henrik A snupper dit forslag med til mødet den 22/2/2016



  • #11   19. mar 2016 Hej Alle

    så er det på torsdag den 24/3 vi starter vores maskiner for at mødes på cementen i Nykøbing f og kl 10 er der afgang for at køre til Stubbekøbing for at åbne museum smiley

    det er i år også 40 år siden museum åbnede dørene og 15år siden motorcykelvennerne blev stiftet


    håber at mange møder op til denne tradition


  • #12   19. mar 2016 Jeg dukker op ihvertfald smiley

Kommentér på:
åbning afstybbekøbing motorcykel museum

Annonce