{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Tur i Sverige, Norge eller DK {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg går og har sommerferie i denne uge samt næste uge, og vil meget gerne på noget motorcykel-ferie/tur.

Det er jo altid sjovere at være flere, så jeg ville høre om der er andre der kunne være friske på en tur?

Jeg kører på en KTM 1190 Adventure, og er frisk på de fleste tempoer, alle typer motorcykler og veje, dog ikke helt hardcore enduro.

Jeg er mest til telt, men kan også overtales til vandrehjem/hotel/hytte.

Jeg forestiller mig en tur i Norge, Sverige eller rundt i DK, og varigheden kan være alt fra en enkelt overnatning, til en hel uge.

Jeg bor i Aalborg, men kan sagtens starte ud fra andre steder i DK.

Som bonus-info kan det nævnes at jeg er exceptionelt god til at lave mad på Trangia, og ikke snorker! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tur i Sverige, Norge eller DK
  • Nhb
    Nhb Tilmeldt:
    mar 2014

    MC-er: 1 Svar: 78
    #1   1. aug 2016 Havde været 100% frisk hvis jeg altså havde fundet en super tenere, men har desværre ikke fundet en endnu. Det er lige præcis de områder jeg selv går efter. En skam, men god tur.

  • #2   1. aug 2016 Nhb du siger bare til når du købt en maskine! Jeg er også klar på en forlænget weekend senere hvis det er.

  • #3   2. aug 2016 Jeg har lige været knap en uge på Touring Campen i Kolind, det kan anbefales smiley
    God plads, flot natur og så har de pool smiley


Kommentér på:
Tur i Sverige, Norge eller DK

Annonce