525 visninger
|
Oprettet:
træf på søndag? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens!
jeg har lige betalt afgift og fået plader på min cbr 600! nu går mig og vennerne og tænkte på om der var nogen der ved om der er noget træf i sønderjylland i weekenden? helst fra kolding og nedefter!
ps. se min nye mc på min profil og kig forbi vores hjemmeside
www.bricksite.com/knudsen
dec 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Emner: 48 Svar: 342
maj 2006
Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 7 Emner: 219 Svar: 1.438
der kommer også mange en søndag..........
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 34
træf på søndag?