Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC HAGAR
  • #1   14. jul 2007 Det var jeg og ja kanon musik smiley

• #2   14. jul 2007 Vi var der.

Vi kom ved 17.30-tiden, og var de eneste på honda, de eneste med touringcykel (måske var der en mere), de eneste uden fletninger i skægget og frynser på jakken og de eneste uden rygmærke...

....... så kl. 22.00 havde vi pakket sammen igen, og kørte til træf i Tønder..

Vi var ikke begejstrede, men er man en af dem med ombyggede Harley'er og langt hår og flettet skæg, er det sikkert et sjovt træf... bare ikke lige noget for os.

• #3   14. jul 2007 ..............på forhånd undskyld, var virkelig ikke for at genere nogen jeg skrev det.

Meget muligt musikken var fed...var den sikketr også, hvis der havde været nogen at snakke og feste med.

Vi spurgte flere gange hinanden om vi lugtede, da det føltes som om folk undgik os. Og vi forsøgte vitterligt på at komme i kontakt med folk...men uden det vilde held... ærgeligt, for de havde gjort meget ud af det, og det så ud som om de andre morede sig...

• #4   14. jul 2007 Det passer nu da ikke, da alle dem jeg var sammen med var da også på toruing mc.... smiley

• #5   14. jul 2007 En anden gang så ta fat i mig jeg snakker med alle....

• #6   14. jul 2007 ok, men giv mig da ret i at touringcyklerne var i total undertal...

Men for os handler det jo slet ikke om hvad type cykel folk kører på. Vi har (havde) den opfattelse, at sålænge man har mc, kan man altid finde folk at snakke med til træf..var bare ikke tilfældet for os ved den fest...

Normalt ikke noget hverken Morten eller jeg har svært ved..

• N N
    N N Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #7   14. jul 2007 Jamen dog...... Der var i da uheldige!
    Jeg er kommet i Hagar i nogle år, og har følt mig godt modtaget, men kender selvfølgelig en del derude.
    Hagar en en klub med historie. De er MÆND med langt hår og rå cykler, men er nu et festligt folkefærd, der er altid gang i den hos dem.
    Er SÅ ærgerlig over, at jeg ikke oplevede HPDH endnu engang..... De er kanon!!!!

• #8   14. jul 2007 okay men ta fat mig hvis i ser mig igen...
    Jeg hygge mig men vi var også mange afsted...c",)

• #9   15. jul 2007 Jeg er da rigtigt ked af at I ikke havde en god oplevelse af Hagar :o( Og det var endda mig som havde lokket jer derned :o(

Og så kom jeg ikke engang selv :o( pga dårligt vejr :o( ØV ØV ØV!!!

Havde jeg da bare været der!!

De gange jeg har været til træf ved Hagar, er jeg blevet utroligt godt modtaget!! :o) Budt velkommen og fået tilbudt noget at drikke og folk er kommet og snakket med mig :o)
    Jeg er kørt helt alene derned, de gange jeg har været der og har ikke kendt en sjæl i forvejen! Men har ikke følt mig alene!! :o) Stor ros til Hagar MC!!! Og alle de andre motorcykelklubber som kommer der! Uanset hvor langt hår de har og hvilken mc de kører på :o)

Håber meget vejret er bedre næste år, for så kører jeg gerne til Hagar træf igen :o)

• #10   15. jul 2007 Hmm..Mette.. jeg ved nu ikke helt om jeg har fedtet hår og fletninger i skægget. Ja, jeg har rygmærke, men nej, ingen ombygget Harley men en Aprilia RSV Mille.. næste gang så var det måske en ide at prøve at snakke med folk, istedet for bare at pakke sammen og køre.. vi stod faktisk og kiggede på, at i pakkede og kørte, og snakkede om, at det var et underligt tistpunkt at køre, når i havde slået teltet op.. så next time, lad fordommene lige hjemme, så går det nok meget bedre!! (sagt med et glimt i øjet)

• #11   15. jul 2007 Det er faktisk også lidt synd at give Hagar et dårligt ry.. de er nogle flinke fyre og sørger altid for at lave et fedt træf..Lige lidt reklame;
    NÆSTE ÅR HAR DE 25 ÅRS JUBILÆUM!!!
    Så kig forbi på deres hjemmeside www.mchagar.dk og hold øje med datoen til næste år..
    Træffet er altså for alle, uanset køn, alder, rygmærke eller ej, mc, højde, drøjde osv...

• #12   16. jul 2007 Her bliver jeg også lige nødt til at blande mig.
    Jeg har været til træf et par gange ved MC Hagar og har også stødt på dem rundt omkring i landet til andre træf.
    De er nogle mægtig fine gutter, der forstår at holde fest.
    Jeg må give Christina ret, bare gå på med krum hals.
    De/vi med rygmærke bider ikke smiley

• #13   16. jul 2007 Nu bliver du jo sat i bås efter hvad mc du kører på.
    Har mærket det flere gange.
    Jeg syntes jo også det kan være lige meget hvad mc du kører på

Kommentér på:
MC HAGAR

Annonce