{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bakkelukning 2007?
  • #1   2. aug 2007 Er det den dag der bliver kørt fra nørrebrogade?

• #2   2. aug 2007 Ja det er det. Tog lige en verdenssøgning på google.dk

• #3   2. aug 2007 Der er også god info om de datoer på http://www.bakken.dk/ - hehe - klik på åbningstider til højre.

• #4   2. aug 2007 Ja, men jeg kan ikke finde om det er den dag der køres fra nørrebrogade på bakkens hjemmeside =)

• #5   12. aug 2007 hvad tid plejer man at køre fra bakken?
    Altså hvornår skal man køre derud for at være nogenlunde sikker på at få en ordentlig plads i kortégen?

Kunne godt tænke mig at tage over og deltage - men vil være helt sikker på dato tidspunkt og sted inden jeg kører hjemmefra.

Er der et bestemt sted man mødes inden man kører ud mod Bakken eller kører man bare mod Bakken og håber på at det er det rigtige sted man havner. Hvad er ruten fra Bakken

Håber der er nogle af jer garvede gutter og gutinder som kan hjælpe en nybegynder som mig.

c¨,) Lars

• #6   28. aug 2007 Som sædvanligt kan man forvente en kæmpe kortege af motorcykler fra Nørrebro til Dyrehavsbakken i Klampenborg, når Bakken fredag den 31. august lukker for sæsonen 2007. Det er en gammel tradition, at motorcyklisterne markerer såvel Bakkens åbning som lukning med en tur fra Nørrebrogade til Bakken. Motorcyklerne plejer at starte fra Nørrebrogade omkring 19-tiden, og omkring kl. 19.20 kan man forvente at se de første motorcykler ankomme til Bakkens parkeringsplads.

Kom og oplev det imponerende skue af de flere tusinde motorcykler, når de ankommer til Bakken for at lukke den for sæsonen. Derefter følger 195 lange ventedage, inden Bakken atter åbner de røde porte torsdag den 13. marts 2008.

• #7   28. aug 2007 Du er ikke i tvivl om ruten.. Politiet kører forrest og viser vej...... kør ind til jagtvej så er du ikke i tvivl om hvor mc feltet starter,,,, igen politiet der tar mod dig..

Kommentér på:
Bakkelukning 2007?

Annonce