{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  18000 km service.. pris?
  • #1   7. jun 2005 Hvis det skal være fair pris er det helt sikkert ikke KS-motor....

    Men der åbnede en i kolding sidste år "speed shop" de er rimlig fair med deres priser.

    Ellers ring rund til nogle stykker og få en ca. pris.. evt dele kommer oveni.


  • #3   7. jun 2005 Bare husk at få det skriftligt, hvis de siger en pris hos en forhandler. Både hvad prisen er, og hva det er for. For ellers er det bare et overslag, og så kan de gøre hva der passer dem. Også selv om du siger hvis det bliver dyrere end xxxx kroner, så ring til mig. Det gør de ikke!! Der var en herinde der fik et overslag på 8000 kr for noget arbejde, den regning endte i 14000 kr:-(

  • #4   7. jun 2005
    Tak for svarene..
    Ved godt indlægget er postet i forkert forum, men kunne ikke rette det eller slette det da jeg havde trykket godkend.. desværre..


  • #5   9. jun 2005 Hej ane.

    Er selv fra vejle, fik lavet mit service ude ved basse´s mc shop 10 km fra vejle.. ham, er rigtig dygtig, og prisen er meget fair.. hvis kan du bare skrive hvis du får brug for det. Andershholm@hotmail.com


Kommentér på:
18000 km service.. pris?

Annonce