{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Kvali træf i Harzen til sommer..?? {{forumTopicSubject}}

Måske mest for dig som ejer en 90’er (eller nyere!) vx800, M800, Intruder, Marauder, Volusia serien.. osv..osv..

Men i bund og grund for alle..

VX800.de åbner for 20’ gang..!! smiley tilmelding til deres omfattende træf i harzen..
25 - 28.juni 2020
Til de årlige træf møder 55-60 stk. frem, til jubi-træf plejer vi at være en 80-90 stykker.
- Få en mulighed for at møde hyggelige folk fra stort set hele Europa ( incl. folk fra England, Irland og Skotland smiley )
- Som kun tyskerne kan!! super koordinerede og planlagte ture hver dag, vælg dig en passende hastigheds gruppe, (lige fra asfalt på knoerne til adstadig herre kørsel. Vælg selv) De har håndplukket og tjekket de ypperste ruter harzen kan kaste efter din MC.. smiley Vi mødes på spektakulære Stop undervejs..
- Mekanik time 1 til 2 gange om dagen, Jörg skiller, Renser og samler div. Komponenter (til ovennævnte MC’s) og fortæller og hvad der bør gøres og tjekkes, - har du et særligt problem fortæller/ viser han hvordan det løses..
- De fleste håndbøger og service manualer er tilrådighed.. Få en CD med det hele på med hjem.. (eller send en pb til mig, måske! Jeg kan hjælpe? )
- Bo i biker landsbyen ‘Harz Lodge’ ( hurtig tilmelding tilrådes smiley ) eller på det nærliggende lavpris hotel eller nærliggende campingplads i telt eller lej en hytte ( tilmelding Snart smiley )
- Bor du i Harz Lodge er alt inclusive m. Morgen og aftensmad, som regel er vejret til at kokken griller og INGEN går sultne eller TØRSTIGE i seng
- Bor du andet sted er der en standard pris til alle dagene + aftensmad osv. men indkvarteringen står du så selv for..
- Aften hygge, Bier-fest osv.. foregår på Harz Lodge og resten på de lækre Bløde kurver i Harzen. smiley

Når jeg uploader en promo for dette træf er det for at du også kan få mulighed for et træf med ren hygge uden snobberi eller mærke kuller.. smiley
Jeg har selv været forbi 8 gange afterhånden, på min vej syd eller hjemover og lærer noget nyt, eller får nye bekendtskaber hver gang smiley

https://www.vx800-weekend.de/Fotos.29.0.html



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvali træf i Harzen til sommer..??
  • #1   2. jan 2020

    profilbillede
  • #2   2. jan 2020 Hvor sjovt smiley Jeg har lige snakket med mine kammerater om vi ikke skulle prøve at tage forbi Hartzen i år, for første gang.

    Hvor lang tid plejer man at være der ? er 1 weekend nok, eller snakker vi 1 uge? Vi er 3 fra københavns området, og tænkte at tage Rødby færgen, så man lige kan få 1 times pause.

    Jeg hører også nogle rygter om at man skal bestille i virkelig god tid, bare for at få et sove sted? kan det passe? vi er nemlig ikke enige i hvornår vi vil afsted


  • #3   2. jan 2020 Har været i Harzen 3 gange ialt, dog ikke på MC, men ferie med familien.
    Personlig synes jeg en we er ikke nok tid, da der er utrolig meget og se nede i området.
    Så hvis jeg skulle derned, blev det min en uge..... Husk og tag en tur med damplokomotivet til brocken, fantastisk oplevelse. Sidst vi var nede var vinter 19,det var så flot dernede, med alt det sne.....
    Se bare og kom afsted.....


  • #4   2. jan 2020 #3
    Det bliver nok mere en MC tur end sightseeing smiley men ja.. det er nok nærmere en uge.. Så må nok have sidetasker på og rene underbukser smiley


  • #5   2. jan 2020 GO' ide...... smiley

  • #6   2. jan 2020 Så kunne træffet her måske være et godt entry level..?
    En hurtig to-tre dages vel tilrettelagt intro til de bedste strækninger i området smiley

    BTW kan man ikke opleve Harzen på en uge eller to anyway.. smiley

    Go tour..


Kommentér på:
Kvali træf i Harzen til sommer..??

Annonce