474 visninger
|
Oprettet:
Tor Poznan 2008. {{forumTopicSubject}}
LIge et lille reklameindslag for Tor Poznan den 18+19+20/6. Check deres hjemmeside: dinvenbike.com
Gå ikke glip af en fed oplevelse til absolut lavpris.
Jeg tager derned for tredie år i træk, og kan kun anbefale det.
Håber at møde mange af Jer dernede.
Mvh.
Jan L
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 659
1500,- billiger :o)
skal selv afsted 16/7
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.435
4xparkering i video/vagt overvåget parkeringskælder.
Fællesmiddag den sidste aften.
CD med flere hundrede proff. fotos af alle kørere.
Deltagerne er danskere.
Dansktalende leder af arrangmentet.
Mvh.
Jan L
feb 2005
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 514
Den eneste der kan dansk er Karolina, resten er tysk, engelsk eller svensk..
Første gang jeg var med var vagterne så fulde de kunne ikke kigge ud af forruden af deres bil.
Anden gang blev det stjålet en ny gsxr 1000 og en ducati, begge var i aflåst trailer. Sååå deres vagter giver jeg ikke meget for!!!!
Det eneste der er fedt ved at køre med dinven er , der er mega meget plads på banen i de hurtige klasser ;o)
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.435
Hvis altså der bliver tilstrækkelig tilslutning.
3.435,-kr for tre dage på en fed bane under ordnede forhold finder jeg ikke dyrt, sammenlignet med hvad vi betaler på de svenske baner.
Jeg skal ikke udtale mig om Brandt, da jeg ikke kender deres arrangementer, som sikkert er udmærkede.
De mc, der blev stjålet, blev stjålet fra pladsen ikke parkeringskælderen.
Overvågningern af pladsen er skærpet kraftigt siden det ulykkelige tyveri. Så vidt jeg ved, er der aldrig stjålet noget fra parkeringskælderen.
Jeg har intet med Din Ven at gøre, jeg synes bare det er nogle gode arrangementer til rimelige penge, som flere burde have glæde af at deltage i. Der er også god plads på banen i de langsomme klasser.
Jan L
Tor Poznan 2008.