{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tor Poznan 2008.
  • #1   23. mar 2008 (link fjernet)

1500,- billiger :o)

skal selv afsted 16/7

• #2   24. mar 2008 For merprisen får du:
    4xparkering i video/vagt overvåget parkeringskælder.
    Fællesmiddag den sidste aften.
    CD med flere hundrede proff. fotos af alle kørere.
    Deltagerne er danskere.
    Dansktalende leder af arrangmentet.

Mvh.
    Jan L

• #3   24. mar 2008 Brandt racing koster max 259,- euro Og er 1000 gange mere proffesionel end dinven. Dinven er kun en pengemaskine der udnytter stakkels nybegynder (har selv været med 2 gange).

Den eneste der kan dansk er Karolina, resten er tysk, engelsk eller svensk..

Første gang jeg var med var vagterne så fulde de kunne ikke kigge ud af forruden af deres bil.
    Anden gang blev det stjålet en ny gsxr 1000 og en ducati, begge var i aflåst trailer. Sååå deres vagter giver jeg ikke meget for!!!!

Det eneste der er fedt ved at køre med dinven er , der er mega meget plads på banen i de hurtige klasser ;o)

• #4   24. mar 2008 Nybegynderen tager af sted for fjerde gang uden at føle sig snydt. smiley
    Hvis altså der bliver tilstrækkelig tilslutning.
    3.435,-kr for tre dage på en fed bane under ordnede forhold finder jeg ikke dyrt, sammenlignet med hvad vi betaler på de svenske baner.
    Jeg skal ikke udtale mig om Brandt, da jeg ikke kender deres arrangementer, som sikkert er udmærkede.
    De mc, der blev stjålet, blev stjålet fra pladsen ikke parkeringskælderen.
    Overvågningern af pladsen er skærpet kraftigt siden det ulykkelige tyveri. Så vidt jeg ved, er der aldrig stjålet noget fra parkeringskælderen.

Jeg har intet med Din Ven at gøre, jeg synes bare det er nogle gode arrangementer til rimelige penge, som flere burde have glæde af at deltage i. Der er også god plads på banen i de langsomme klasser.

smiley
    Jan L

Kommentér på:
Tor Poznan 2008.

Annonce