{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Prøvekørsel Kawasaki {{forumTopicSubject}}

Oprindeligt et arrangement for Kawasaki ejere men nu åbent for alle. Der kan prøvekøres forskellige modeller og så er der mulighed for at svinge sin egen mc rundt på Jyllandsringen.
Det foregår på tirsdag om dagen.
https://www.magacin.dk/motorcykler/arrangementer/kawasaki-riders-day-aabner-for-alle/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøvekørsel Kawasaki
  • #1   15. maj 2022 Og prisen er kr 1.595,- en vigtig detalje

  • #2   18. maj 2022 Dette blev min første oplevelse på en racerbane og det var helt "outstanding". Har fået endnu mere blod på tanden omkring egentlige trackdays. Så nu skal jeg have fundet lidt glidedimser og så må jeg på jagt efter noget lædertøj smiley

  • #3   18. maj 2022 Ja det var en helt igennem fantastisk dag med fine kørepas på banen og mulighed for at prøve noget andet end det man normalt bevæger sig rundt på..
    Fik en lang tur på denne H2 carbon med 243 hypper i stalden..
    Den skal man ikke plage ret meget - den vil rigtig gerne lege
    smiley


    profilbillede
  • #4   18. maj 2022 #3
    Ja den var jeg også ude og prøve. Meget voldsom sag men kunne dog også køres "normalt" hvis man blev i de høje gear og så iøvrigt tog den med ro i højrehånden. Men ikke lige min mc-stil ifht kørestilling.


  • #5   18. maj 2022 Ja set ud fra et hverdags brugsmønster har du sikkert ret - men som MC nummer 3 ville den være meget velkommen her i huset smiley
    Så må man jo køre den til grænsen på en trailer eller lade den stå dernede hos en af vore venner - det bliver den jo heller ikke dyrere af..
    Kørestillingen giver mening når man ikke skal lime nålen fast til 80 eller 90 smiley


Kommentér på:
Prøvekørsel Kawasaki

Annonce