1.805 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Xt 660 r udstødning Xt 660 r udstødning

Jeg står og skal til at købe en sportspotte til min xt og har først kigget på Leovince X3.
Senere er jeg stødt på et 2in1 OTR system. Så vidt jeg kan læse mig frem til giver dette system en del mere effekt.

Men da jeg købte cyklen syntes jeg netop at den var fed pga de 2 potter, så hvis den skal have 2in1 skal der sq være noget at hente rent effektmæssigt.

er der nogen herinde der har erfaring med det og som kan sige om det er det værd?

begge systemer kan ses her (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xt 660 r udstødning
  • #1   25. jan 2009 To potter+en cylinder=en for meget smiley
    Så på med en akrapovic i kulfiber, ser federe ud og vejer det halve, hvad mere er der at sige smiley

• #2   25. jan 2009 tja, men hvis du ser på diagrammet giver OTR modellen bedre effekt, så det skal enten være den(hvis altså den giver hvad de lover) eller Leo's da jeg synes det ser federe ud:) men det er jo smag og behag;)
    dog er den akrapovic i kulfiber også temmelig fed

jeg håbede bare der var nogen herinde der har prøvet det, men kan godt nok ikke finde en xt herinde med det på:S

• #3   25. jan 2009 Tja, det er vel klart deres eget produkt er den der yder mest, tror mest det er ude på et teoretisk plan hvilken en der yder mest.
    Du skal måske også ud i at montere en PC når du nu både vil køre med åbnepotter og luftfilter.
    har desværre ikke nogen erfaringer med XT og potter, synes bare kulfiber Akra'en er fedest, så udseendet er det eneste jeg kan kommentere på smiley

• #4   25. jan 2009 Ja kan også se at din holdning er farvet af din egen MC;) ej, den er sq også fed akrapovic'en,

glemte også at skrive at der skal PC og piperX på ved samme lejlighed:)

• #5   25. jan 2009 Jep lidt farvet er man vel altid smiley
    Men jeg kan se de kan levere seriøs tuning hos den forhandler du linkede til, men det koster nok også knapper så :-s
    (link fjernet)

• #6   25. jan 2009 jeg ville gå efter eller retter går efter det til sommer når den kommer i hus, af 2 grunde, 1 mere frihøjde hvis du køre off-road. 2 "Extreme weight saving compared to the serial system (about 13kgs less that the stock exhaust!!)." behøver jeg sige mere

og Peter V (Holstebro) så har jeg hørt at 2 forrør er den nemmeste måde at hive effekt ud af sådan en 1-stamper på, ikke for sjov eller syns skykd at ktm og husqvarna smider det på deres fabriks racere (håber jeg)

• #7   25. jan 2009 forresten så har ham her: http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24744 oplagt udstødning med ved ikke om det er otr modellen

• #8   25. jan 2009 Peter V, ja har godt nok tænkt på at stille den ned til dem smiley men jeg tror sq det bliver en dyr fonøjelse desværre.

Simon J, ja der er en del kilo at spare, men de originale er og temmelig tunge, så tror også at man sparer en del med at sætte Leo på.

Kunne bare godt tænke mig at se nogen der anbefaler OTR systemet så man er sikker på at det ikke bare er fordi det er deres eget produkt.
    Kan også se at i en af deres "tun-pakker" bruger BSM udstødninger og ikke OTR.

ham du linker til har akrapovic på, men det ser også ok ud:) jeg prøver lige at skrive til ham for at høre om han kan mærke effektforøgelse

• #9   25. jan 2009 troede du mente hele udstødnings systemet og ikke bare potterne, sådan som jeg forstår det, kan du godt putte leo potter på deres 2i1 udstødning...

• #10   26. jan 2009 Simon J, nu har jeg jo heller aldrig sagt noget om at to forrør er noget skrammel, det er der nok ingenører der ved meget mere om end mig.
    Det jeg snakkede om var, at det ser ud af lidt for meget med to POTTER på en en stampe, og alt andet lige så må to potter jo veje dobbelt så meget som en smiley

• #12   26. jan 2009 Okay Peter jeg misfortod, men synes rent design mæssigt så ser det fedt ud med 2 potter, men rigtig nok med 1 vejer det mindre

• #13   27. jan 2009 Jesper: hehe er ikke så god til tysk, men giver de 7 hk ekstra?

Simon: ja synes det ser cool ud med 2 potter, men hvis det kan mærkes både effekt og vægtmæssigt vil jeg måske nøjes med én smiley

• #14   18. jul 2011 Hvis man kigger efter på OTR og Akrapovic så ligner forrør nøjagtigt hinanden. Og tror ikke Akrapovic laver et udstødning der trækker færre HK end OTR.

Står selv og skal købe til min Xt 660 x og selv om jeg gerne ville have 2 in 1 bliver det nok 2 potter som originalt. Som allerede sagt er der en grund til det og det er performance.

Kommentér på:
Xt 660 r udstødning

Annonce