334 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

kawa kr 250 karbs kawa kr 250 karbs

Nu jeg alligevel er igang med at skille cyklen ad for at gøre vaske den og sådan lidt generel klargøring til næste sesson.

Ja så er det jo svært at lade vær med at gå ud og investerer i et par luftfiltre.. Men Da jeg jo så alligevel skal have lortet omdysset, så tænkte jeg på om jeg ikke ligeså godt kunne lede lidt rundt på nettet efter et par stører karbs til den? Eller vil det være fuldstændig spild af tid til den stakkels lille cykkel ?

Btw, er faktisk ikke selv helt sikker på hvilken type karbs det egentlig er der sidder, Syntes ikke lige der fremgår helt vildt meget reklame på siderne af dem :).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kawa kr 250 karbs
  • #1   7. jan 2006 Det er 28mm karbs der sidder på, og du vil måske kunne hente et par hypper ved at skifte til nogle lidt større. Evt. nogle fra en RS250, som er født med 34mm

• #2   7. jan 2006 Uha pas på med hva du gør! Hvis du ikke ved hva du har med at gøre.......
    Den cykel ( KR1) er notorisk kendt for at æde stempler og cylindre til morgenmad. Så jeg ville være meget tilbageholdende med at lave "husmandstuning" på sårn en fætter.
    Få en 2-takts-guru der ved hva han laver til at justere cykel så udst, karb, luftfilter osvosv. spiller 100% sammen, ved det er dyrt. Men 5 x gange stempelskift er dyrere.
    Ved ikke engang hvem i dk der kan. Men ham her ved lidt om sagerne http://www.stanstephens.com/

• #3   7. jan 2006 Havde selvfølgelig regnet med at få den dysset ved samme lejlighed.. men det er jo dumt at få den dysset 2 gange, først ved filter og så måske senere ved skift at karbs smiley

• #4   7. jan 2006 Snak med ham der alligevel skal skrue i den. Han ved (forhåbentlig) hva han snakker om og kan råde dig mht. karbs.
    Min holdning er få de standard karburatorer til at spille. Og brug dine penge på den næste cykel....
    Ellers blir du aldrig færdig..... så vil du ha topstykke og cyl modificeret og så finder du en federe udstødning osvosv.

• #5   7. jan 2006 Sådan er livet jo med en 2-takter smiley .. det er jo chancerne vi må ta'

Kommentér på:
kawa kr 250 karbs

Annonce