Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slipon
  • #1   6. mar 2009 Det bedste er rullefelt, men man kan sagtes køre uden.

• #4   6. mar 2009 Min fik nyt filter + slip-on, den gik en smule magert efter dette, så jeg er nu glad for at jeg fik den rullet. Men tror også luftfilter har mere at sige end slip-on

• #5   7. mar 2009 Du skal oftest justerer føden om når du skifter potte.. også selvom det blot er slip on... Du laver om på dit modtryk.

Har du indsprøjtning skal den mappes
    Har du kaburator, skal den dyses og evt synkroniseres

• #6   7. mar 2009 Det er meget forskelligt. Nogle skal, andre skal ikke.

Hvordan kører den efter montering? Ved fuld gas? Tomgang? ´"Huller" i trækket?

Generelt er det ikke nødvendig, men omvendt vil langt de fleste køre bedre efter korrekt justering - men igen - det gælder uanset om der er original potte på.

Mit bedste bud, er at søge på nettet, hvad andre har af erfaring med netop din cykel.

• #7   7. mar 2009 Claus. Du har på sin vis helt ret i hvad du siger..

Dog vil jeg tilføje, at jeg ikke har stødt på nogen savage'er der skulle omdyses... Dog skulle min egen. Den skulle 15 numre højere op, end standart. Så for mit vedkomne gjalt det med andres erfaringer ik.

- Det er vær at tage med!

• #8   7. mar 2009 Det er meget nemt at kontrollere... kør en tur medbring en tændrørsnøgle..

først kører du ca 50km i timen med alm gas, tager dødmandsknappen uden at du slipper gassen, tager koblingen, tril ind til siden, ud med tændrør og kig på farven, gentag med højere fart, og til sidst med fuld gas, samme fremgangsmåde...så kan du se om tændrøret bliver meget lyst eller det har en pæn farve.. er det for lyst, så får den for lidt foder...

• #9   7. mar 2009 -> Jannic

Det var så den besværlige måde især hvis det er så dumt at komme til som på de fleste nyere bikes -> Ind til siden -> med rullende værksted smiley

Gav 600 kr inkl. moms for at de gik min bike igennem, rullefelt samt justering osv.

• #10   7. mar 2009 600 kr? For rullefelt og justering af et map? Hvor er det henne

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #11   7. mar 2009 ja der er da hvis noget galt med den pris der, det kan man næsten kun få den målt for

Kommentér på:
Slipon

Annonce