690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

passer denher på min aprilia rs 125 passer denher på min aprilia rs 125

som sagt passer den her på min aprilia rs 125
ebay:
(link fjernet)
og er det lige til at sette på skal jeg evt købe den på taga egen hjemmeside ??
tahas egen side :
http://tyga-performance.com/site/product_info.php?cPath=71_815_816&products_id=952

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  passer denher på min aprilia rs 125
  • #1   29. dec 2009 Vil jeg mene... husk dog at få udstødningsmanifold og fjedre med...

Vær obs på, at du må forvente at skulle justere karburatoren... en totakter er meget følsom overfor ændring af flow i udstødningen.

Hvis ikke ligefrem du vælter i penge, så er mit råd, at du har mere brug for to nye dæk... og tjek bremsebelægningen på forbremsen.

... så er det bare at komme ud og køre knæet i asfalten smiley

• #2   29. dec 2009 skal have ny udstødning for den ende hvor man skruger udstødningen på er der knekket et stykke af så det velter ud med noget sort stas og den larmer lidt for meget til at gå i gemmen syn

• #3   30. dec 2009 Hej.. er du sikker på at lyddæmperen følger med? .. de er begge incl. montering kit (flange, pakning og fjedre) men der står ikke noget om at lyddæmperen følger med.
    Der står godt nok at man kan modificere den originale til at passe..

mvh Mathias

• #4   30. dec 2009 og forresten.. den på tyga´s egen hjemmeside som du linker til, den er i rustfri.
    Den på ebay er i normal stål..

hvis ikke du har opdaget det allerede smiley

mvh Mathias

• #5   30. dec 2009 det havde jeg set har tengt mig at bruge min egen udstødning den er jo i carbon kan man det ??
    tak ;D

• #6   30. dec 2009 Hej.. Som der står:

"You can install the original silencer, you only must cut the original silencer on end but there's no problem, also for unpractised people."

Så det burde kunne lade sig gøre..

Men som X ! skriver, så skal du nok justere karburatoren ind efter du har monteret udstødningen, det er trods alt en "race" udstødning..
    Hvis du har råd, ville jeg købe den i rustfri, den holder nok længere.

mvh Mathias

• #7   30. dec 2009 Ja, der følger ikke potte med
    Så vidt jeg husker så vender pladen man spænder potten på omvendt i forhold til den originale udstødning. Altsåforstået på den måde at tippen af potten kommer til at pege i en mærkelig retning hvis man bare sætter den på. Du skal også være opmærksom på, at afstanden mellem hullerne måske er lidt mindre (igen min dårlige hukommelse).

Ellers har jeg en Arrow liggende, som du kunne få til en rimelig pris smiley evt. med potte

Mvh
    Martin

• #8   30. dec 2009 martin r
    har lige skrevet en pv til dig ;D

Kommentér på:
passer denher på min aprilia rs 125

Annonce