957 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

hjælp er power commandor pegene værd hjælp er power commandor pegene værd

hej overvejer at få power commander og quick shift på min r1 årg 05 nogen der har prøvet det på sådan en er det pegene værd eller skal jeg bare nøjes med quick shift. vil os have gearet den 1 tand mindre foran

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp er power commandor pegene værd
  • #1   6. feb 2011 det virker helt fint på min suzi.. når den er kørt ind lækker den en meget mere jævn kurve.. meget bedre træk i alle områder.. Ang tandhjul.. så giv den et par tænder bagpå i stedet.. minsker slidet på kæden frem for at tag en tand af foran..

held og lykke med det..

• #2   6. feb 2011 Ja, powercommander er pengene værd da din kurve temmelig sikkert slet ikke er optimal. Men forveksel det ikke med tuning, for det er det ikke...

Det er en optimering, og giver bedre træk i mellemområder osv som Steffen ovenfor har skrevet. Min var i forvejen optimeret lidt på den org. styrebox ved den lokale, men smed den alligevel til FV motor, og fik en meget bedre motorgang / træk med PC. Min kurve lå rimelig, men druknede nærmest ved ca. 3k omdr og fik en anelse for lidt benz omkring 8k. Det blev rettet ud og især i bunden kan det mærkes.

Så jo, det kan anbefales, så længe på også får den rullet ind og ikke bare henter et map fra nettet

• #3   6. feb 2011 ja det dur så bare ind på ebay og find det til en fornuftig pris

• #4   6. feb 2011 jeg skulle give omkring 4400 ved kj for motorstyring og qs tror det er en ok pris

• #5   6. feb 2011 har givet 1500kr for quickshifter og power commander på ebay og så skal den bare køres ind

• #6   6. feb 2011 køber du det hos kj er det typisk et map de hiver fra nettet... så kan du lige så godt selv gøre det når du har købt den et andet sted fra.

det er noge svindlere og fuskere derude.

• #7   7. feb 2011 køb på ebay til billig pris der er masser af powercommandere og quickshiftere til din model derinde og brug pengene til at få den kørt ordentlig ind

• #8   8. feb 2011 okay det lyder sku billigt det vil jeg da gøre er det ebay i tyskland eller usa eller hvorfor en smiley

• #9   8. feb 2011 har godt hørt lidt dårlig om kj på det sidste smiley

• #10   8. feb 2011 har været på ebay syntes ikke rigtig jeg kan finde noget til en god pris

• #11   8. feb 2011 Bare husk der findes andre alternativer end lige Power Comandor, som er mindst lige så gode til en til tider billgere pris...

Kommentér på:
hjælp er power commandor pegene værd

Annonce